Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Lisa - 4 april 2014 21:59

En liten spelkväll blev det i brist på bra fredagstv.
Första hela arbetsveckan sedan jag började i bokningen är gjord.
Det är fortfarande kul även fast jag känner mej fullkomligt utmattad nu i kväll.

I morron har vi ledig lördag här.
Leo önskade mormorn som gympa-sällskap å jag ska passa på å träna cirkel redan vid nio.

På eftermiddagen kommer Stinan på grillmiddag så man kan säga att det blir en helt vanlig lördag i ekebergslund. :)

Nu säger jag dock gonatt å tackar för i dag! <3
Sov gott alla!

Av Lisa - 4 april 2014 18:44

Jobb.
Cxworks å spinning.

Nu ska hör fixas räkmackor å tas helg! :)

Av Lisa - 4 april 2014 06:14

Gårdagens dessert.
Smarrig vitchokladmousse!


Morron igen då.
Sista tidiga innan vi går på helg.

Jag ska va i stan å jobba å träna direkt efter när jag ändå är där så det dröjer nästan 12 timmar innan jag är hemma igen.
Men det ska bli gott.
Både träningen å att komma hem sen å bli tvådagarsledig. :)

Nu ska vi dock göra oss redo för den här dagen.
Vi hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards