Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Lisa - 8 april 2014 22:29

Det finns ju ganska många som avskyr söndagar.
Å säker ännu fler som hyser agg MIT måndagar.
Men jag, jag avskyr tisdagar.
Det är nått med dom alltså.
Om å när jag är på dåligt humör, känner mej stressad eller orolig är det nästan alltid just på en tisdag.
Denna dagen har varit en tröttsam dag.
En dag då jag verkligen saknat egna kollegor å en arbetsplats där de känner mej, där det kan va okej att inte alltid va på topp.
Jag älskar verkligen mitt nya jobb-upplägg, men utrymme för svackor finns det inte.

Tack å lov ligger ju mitt favvo-pass på gymmet just på tisdagskvällar så där har jag varit i kväll.
Å kämpat bort frustration med nya PB:n i vikter. :)

Ska strax bädda ner mej å förhoppningsvis vakna pigg å utvilad till en onsdag istället. :)
Jag skulle varit ledig men har apt på eftermiddagen så det blir inget med det.
Vi får dock sovmorron å kan äta frukost i lugn å ro innan vi behöver bege oss i väg.
Det ska bli härligt tycker jag allt.
Lite film för barnen å extra sömn med ena ögat öppet för mej. :)
Troligtvis vaknar grabbarna tidigare än vanligt bara för vi får sova, men det kan kvitta. :)


Kram å gonatt nu.
I morron är en annan dag..!

Av Lisa - 8 april 2014 16:40

Känner jag mej mest trött, sliten å ful.

I dag är en sån dag.
Då det känns som att alla drar i mej å vad jag än fattar för beslut så blir det fel.
Jag vill jobba när jag jobbar å va ledig när jag är ledig.
Omöjligt uppdrag vissa gånger känns det som.

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 8 april 2014 07:06

Nån ska på pirat-fest i dag! :)

Hej på er.
I dag ska frågetecken förhoppningsvis redas ut å jahaja jobba dör jag spenderat tre sommrar å sen träna tabata. :)

Nånstans måste jag trycka in en handling av kattmat å lite smått å gott till oss också å ett samtala till försäkringskassan. :)
Får se hur det går med den saken. :P

Ha en bra dag!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards