Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Lisa - 9 april 2014 20:53

I morron är vi lediga.
Hurra å så efterlängtat med en helt lugn morron utan tid å passa.
Vi ska bara ligga å dra oss å plöja ben10-avsnitt tills vi skämms. :P


Jag önskar jag hade nått å plöja redan i kväll medan Martin kollar på fotboll.
Sherlock är slut å jag vet inte om jag orkar börja på nått nytt(eller ens vad det skulle va för nytt? tips är alltid välkomna!).

Har som ni vet varit med Viggo på pingisen i kväll.
Han är bra mycket yngre än de andra men lyckas ändå med en hel del.
Å framför allt så tycker han det är kul. :)


I morron blir jag förhoppningsvis lite roligare.
Återkommer då.
Kram å hej!

Av Lisa - 9 april 2014 17:42

Att följa med Viggo på pingisen! :)

Av Lisa - 9 april 2014 12:06

Det spelar tydligen ingen större roll att tisdagen är förbi.
Mitt humör är inget vidare kul ändå.
Jag stampar mest omkring, rastlös å väntar på det där mötet.

Känner mej ofärdig å lite rädd för förändringar.
Hela den här utmattningshistorian har gjort mej starkare men vissa dagar orkar jag knappt med mej själv.
Å det i sin tur gör mej galet frustrerad.

Med lite flyt vänder det snart igen.

Tills dess får jag streta på.
Som alltid. :)

Av Lisa - 9 april 2014 10:15

Tadaaa. :)

 

 

 

Svart på vitt.

Det går om man vill. :)

Av Lisa - 9 april 2014 06:45

Men självklart!
45 minuter tidigare än tidigare i veckan kom Viggo intassande å började viska. :)

Nu har Leo också joinat å en film rullar på tv.
Jag ska blunda en stund till jag innan det är dags för frukost! :)

I dag ska jag eliminera stressmoment å gå på apt då.
Å så är jag sugen på att luncha på gourmet grön, men frågan är hur kul det är å gå dit ensam? :P

I vilket fall.
Onsdag i dag.
Hoppas det blir en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards