Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Lisa - 10 april 2014 21:33

En ledig torsdag som försvann.
Nu är det dags å sova igen.
I morron ska jag jobba.
Slutar tidigt å ska plocka upp grabbarna å köra direkt till vägga å bada. :)

Lite väsk-packande nu, å sen läggdags!

Kram på er!

Av Lisa - 10 april 2014 19:48

Att en del kan träna ett helt pass å se lika snygga ut när de går ut som när de gick in.
Nu är jag väl inte så vidare snygg när jag går in heller, men när jag tränar å efteråt, då syns det banne mej.
Genomsvettig å som synes knallröd i ansiktet fortfarande. :)

Jag bryr mej inte om hur jag ser ut när jag tränar, men jag kan inte låta bli å förundras över dem som ser helt opåverkade ut? :)


Det var skönt å träna i vilket fall. :)
Cirkel är en värdig tvåa efter tabatan som favorit. ;)

Av Lisa - 10 april 2014 17:21

Ni vet uttrycket: skratta hela vägen till banken?
Det gör inte jag.
Dels för att jag inte är särskilt rik förståss å dels för att jag skämms över de obscena summorna jag spenderar på mat.
(har inte vågat handla nått på hela veckan!)
Men framför allt för att jag absolut inte fattar någonting om räntesatser å armoteringar utan mest bara sitter där med ett flin å väntar på å få skriva på papper.

I dag visste jag inte ens min egen årsinkomst.
:P

Vår bankman tittade dessutom på de ynkliga siffrorna som utgör min månadslön å undrade på fullaste allvar om jag jobbar 50%. :D

I vilket fall.
Lånen är omskrivna å ett separat matkonto är öppnat.

Nu blir det träning med Stinan. :)

Av Lisa - 10 april 2014 12:05

Uttråkad till max men orkar ingenting.
Barnen leker å jag önskar min energi tillbaka.

Smider trevliga helgplaner(före å efter jobbpass) å hoppas det ska ge mej mera ork.

I magen hetsar stressen på medan huvudet kämpar med att bara "här å nu".

Det blev en deppig j*vla vecka detta.
Tredje dagen med dåligt humör å olust.
Tvi så tradig jag känner mej!

Av Lisa - 10 april 2014 11:13

Drömtårta stod visst på önskelistan! :)

Av Lisa - 10 april 2014 08:51

Jag drömmer om en garderob mer åtminstone ett par snygga uppsättningar av kläder i rätt storlek(det finns nackdelar med å minska storlek..!)
Men sen samtidigt, de tillfällen jag inte är iklädd pyjamasbyxor, träningskläder eller arbetskläder är ju ändå ganska få...
Undrar om jag nånsin kommer orka umgås med vänner igen?

I dag är vi som sagt lediga.
Låg väl inte precis å drog mej som jag tänkt för jag upptäckte arter viktigt mail var olevererat å försökte rätta till det ganska tidigt.
Ändå.
Kaffet var klart när jag steg upp(toppenidé att låta Martin ladda bryggaren å sen får ett barn som ändå är piggt trycka i gång den. :P) å vi ska bara ta det lugnt på förmiddagen.

I eftermiddag ska jag å Martin till banken(kan va det värsta jag vet. värre än tandläkaren med barnen t.o.m) å sen sticker jag direkt till träningen. :)

Nu piper dock äggklockan här så det är dags för frukost! :)

Ha det bra så hörd vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards