Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Lisa - 14 april 2014 21:57

Herrejävlar så bra det är! :)

Dags för en dusch nu å sen väntar sängen å i morron drar jobbveckan i gång! :)
Ska va på samma ställe alla tre dagarna så jag hoppas verkligen det är bra...
Alltid lite nervöst innan man vet nått.

Vi hörs i morron.
På vad som SKA bli en bra tisdag! :)

Av Lisa - 14 april 2014 14:50

Det är ju för tusan måndag i dag! :)
Längtar till klockan är nio. :P

Av Lisa - 14 april 2014 13:54

Pulled chicken med hemmagjord bbq-sås! :)

Vi ska ha tortillas, salsa, vitlökssås å halloumi till är tanken.
:)
Jag längtar redan! :)

Av Lisa - 14 april 2014 12:56

Urusel bild på min lite större silverhöna(eller är det en tupp? :P)


På lördag är det påskafton.
Min favorit-högtid alla gånger å ska man tro metrologerna så blir det verkligen till å fira in våren tillsammans med påsken i år. :)

Jag gömmer alltid påskägg till mina barn.
(Å min mamma gömmer alltid till mej. :P)
Gör ni också det?
Vad lägger ni era ägg?
Bara godis eller nån liten grej också?

Jag har lite idétorka jag...

Av Lisa - 14 april 2014 11:12


En grå telefon liggandes på diskbänken när man vill ringa sin man.
En dator som väljer att sega å sen strata om sej mitt i ett inlägg.
En telefonsvarare som går in vid varje samtal.

Allt går inte min väg just nu..! :P
Å stressen vill inte försvinna denna veckan heller!

Lite träning kanske hjälper? :)

Av Lisa - 14 april 2014 09:22

Två rönisch-linnen, en casall-bh å en rosa flaska. :)
För femhundra spänn. :)
Sa jag att jag älskar stadium-outlet? :)

Av Lisa - 14 april 2014 08:10

Viggo sov till halv åtta. :)
Leo kom in å la sej hos mej en stund innan, men sov på min arm till Viggo kom han med. :)

Vi är lediga å ligger fortfarande i sängen. :)

Har inga större planer utan hoppas mest kunna få en massa ny ork att använda på veckans tre arbetsdagar. :)
Ska va på samma ställe, en ny hemtjänst-grupp, å jag hoppas det är bra. :)

Men i dag, ledig som sagt, å förhoppningsvis lite ute väder. ;)

Vi hörs under dagen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards