Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Lisa - 23 april 2014 22:08

Han må va döpt efter en serie-seriemördare men det duger minst lika bra med snyftiga fjortis-musikaler för den där katten. :)
Å för mej med, jag är sannerligen inte petig när det kommer till genre. :)

Men hörrni, tv-serier alltså, en trivsam drog måste jag säga! :)

Av Lisa - 23 april 2014 19:57

Liten Leo som leker i solen.


Jahapp.
En summering av dagen?
Jobb på en arbetsplats som känns som "min egen" mellan sju å tolv.
Riktigt kul å trivsamt som alltid.
Hämtade hem barnen å grejade lite innan jag la mej på sängen å stannade där, som klubbad i över en timme..?!
Konstigt hur tröttheten bara kan knocka mej i bland..
Jag antar att jag behövde det å försöker tänka så i stället för att ha dåligt samvete över slöseri med tid.

Efter middagen begav sej de stora grabbarna på pingis å jag å Leo hoppade på cykeln å tog en tur.
Först ett stopp på stora lekplatsen å sen vidare upp till M å P för å säga hej. :)

Det började blåsa lite väl på hemvägen, men annars var det verkligen härligt med frisk luft. :)

I kväll är det CL som gäller för somliga, å Glee som gäller för vissa andra. :)

Hoppas ni mår bra!
Kram å hej!

Av Lisa - 23 april 2014 17:26

Medan pappa å storebror är på pingis tog vi cykeln till lekplatsen. :)

Man bara måste älska att det är varmare å ljusare om kvällarna! :)

Av Lisa - 23 april 2014 16:57

Jag behöver mer konditionsträning å det är inte alltid man som småbarnsförälder har möjligheter att bege sej utanför hemmet för å springa tex.

(Jag vet att jag snittar gymtränining 3 gånger/vecka, å det är en lyx vill jag lova, men jag vill ha mer! :P)

Så vad tror ni om å utveckla hemmaträningen(gärna utomhus)å då framför allt i tabata(intervall)- form med hjälp av ett hederligt hopprep?
Nån som testat?
Hiss eller diss?

Av Lisa - 23 april 2014 14:01

Att sluta tolv, det kan man vänja sej vid det. :)
Men hinner inte bli trött innan man slutar å barnen var också väldigt pigga när de hämtades. :)

Nu är jag dock extremt eftermiddagstrött å har lagt mej en stund på sängen med en kopp kaffe på nattduksbordet.
Tänker unna mej en timmes vila innan middagen ska lagas! :)

Av Lisa - 23 april 2014 06:21

Stående frukost i dag! :)


Då var det slut på lyxandet å daga för vardag igen. :)
Vi mjukstartar med en kortdag dock! :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards