Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Lisa - 28 april 2014 22:13

Jahapp.
Där har denna dagen gått.
Har varit på sista stresskolan, varit på möte på skolan, tagit en promenix med Anna å sett veckans avsnitt av GoT. :)

Ska fixa lite här, sen blir det bädden.
Har sovmorron i morron, jobbar mellan 12-17.
På nytt ställe igen, men det ska säkert gå prima.
Måste säga att jag fortfarande trivs super med å jobba såhär. Det bästa beslutet på mycket länge, helt klart. :D


Gonatt nu, vi hörs i morron! :)
Kram å hej!

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 28 april 2014 16:16

Sandaler å nagellack på tårna! :)

Av Lisa - 28 april 2014 09:34

I dag har jag bestämt mej att det är hög tid att jag unnar mej nya underkläder.
Trosor i rätt storlek å utan hål å brustna sömmar.

Har dock igen aning om var jag hittar dom bästa?
Så ni kan väl tipsa om vart jag ska leta är ni snälla?
Lindex eller Kappahl?
H&M eller kanske Cubus?

(Ni är över 200/per dag, så nått litet tips borde någon hinna med väl? :P)

Av Lisa - 28 april 2014 08:58

Jag har skrutit med oss i år.
Med vår framförhållning gällande barnens kläder.
Gympaskor, jackor å lurvtröjor hänger så fint i hallen sen flera veckor tillbaka.

Å vad händer?
Vädret hoppar över våren å ingen av barnen har sandaler som passar...

Av Lisa - 28 april 2014 08:43

Vardagsrummet har förvandlats tull hem för två trollkarlar iklädda gympadojor. :)
Vad gör man inte för en stund extra i sängen? :P

De små trollkarlarna vaknade för övrig först vid sju, så sömn har det sannerligen blivit! :)
Skönt!

Solen skiner å halsen kliar inte heller.
Det bara måste bli en bra dag i dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards