Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Lisa - 1 maj 2014 20:44

Barnen har knappt somnat men jag har lagt mej...
Shit vad trött jag är.
Ska sova å vakna utvilad å redo för tre härliga dagar av familjetid! :)
Natti natt!

Av Lisa - 1 maj 2014 18:51

Ostar, kex, ölkorv, majonäs, aioli, pain riche, kallskuret å färska kronärtskockor! :)

(Hör snålas det inte på tipsen inte! :P)

Av Lisa - 1 maj 2014 16:46

GRIT plyo.
Som befarat; svinjobbigt å något helt annat än vad jag är van vid.
Men ganska kul ändå. :)

(Fyyy vad dålig kondis jag har.
Ett hopprep SKA införskaffas asap!)

Av Lisa - 1 maj 2014 13:48

I dag ska vi i-n-t-e grilla.

Vi satsar vårt matkort på räkor å småplock.
Frågan är bara vad det innebär mer exakt?
Majonäs å vitlöksbröd kanske?
Men vad mer?
Ni kan väl dela med er av era recept på tapas/små rätter? :)

(Det tar ett par minuter å skriva en kommentar. Max. :P)

Av Lisa - 1 maj 2014 13:26

Sova fem timmar å jobba på helt nytt ställe för att sen försöka sej på det här...

Jomen tjena.
Kondition å spänst?!
Försöka går ju. :D

Av Lisa - 1 maj 2014 11:36

Hon har varit utbytt ett tag, men har nu återvänt! :)
Välkommen tillbaka Mary Kay!
Den bästa hudvården för mej! :)

Av Lisa - 1 maj 2014 06:29

Det är strålande sol även denna morron som lyser in på mej där jag sitter med mitt kaffe.
Har vaknat med huvudvärk för tredje dagen å känner mej lite less på att gå i väg när alla andra är lediga, men jag överlever. :)

Vi hade ett fantastiskt Valborgs-firande.
God mat, skratt å spel fram tills stax efter midnatt.
Vi hade jättekul å barnen var så duktiga. :)
Hade ruggigt ont i huvudet då också, så jag satt på min stol hela kvällen utan å orka lyfta ett finger med disken å plocket.
Tur jag har Martin å pappan med diskmani. :P

I eftermiddag blir det lite träning, sen har Stina lurat med mej på ett hopp-pass på gymmet(jag h-a-t-a-r hopp! :/) men efter det tar jag också helg! :)

Vi hörs igen!
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards