Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Lisa - 3 maj 2014 23:02

Vi har haft en fin dag.
Jag känner mej som vanligt igen å behövde kanske bara vila?
Två lediga dagar till att njuta av.
Men nu säger jag gonatt.
<3

Av Lisa - 3 maj 2014 16:52

Ibland är det rätt skönt med en dag utan större ambitioner.
Jag å barnen har cyklat ett varv å kollat till mormorn å morfarn å nu lagas här pizza till middag. :)

Å lite senare ska vi moffla godis å mysa till gladiatorerna, bara lilla familjen. <3

Som sagt.
Det kan va rätt så skönt utan större planer nån gång i bland. :)

Av Lisa - 3 maj 2014 10:52

För första gången sen innan jag fick Viggo kände jag av mina höftben när jag låg på mage på träningen. :D
Ännu ett bevis på att varken våg eller måttband ljuger. :)

Å än bättre, när jag stod i duschen efter träningen slog det mej:
Att jag känner mej precis som vanligt.
Ingen huvudvärk å ingen ömmande hud.
Ett något sönderhoppat knä(efter GRIT plyo:n. Nerver agian!) kan jag stå ut med när det känns prima i övrigt! :)

I dag är det lördag.
Å jag är ledig i tre dagar till. :)

Det är värt en hel massa hurrar-rop det! :)

Av Lisa - 3 maj 2014 08:49

En timmes cirkel.
En prima start på dagen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards