Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Lisa - 4 maj 2014 22:30

Insåg just att jag glömt bort å deklarera.
Nu är det dock gjort.
Tack å lov att Angelica påminde mej! :D

En stilla söndag går mot sitt slut.
Vi har haft det bra tycker jag.
Viggo lekte med en kompis tillslut å vi har mest bara glidit runt i övrigt. :)

Jag har dessutom en ledig dag kvar. :)
Vi har mys-planer med Angelica å hennes flickor så jag hoppas på fint väder. :)

Nu ska jag sova så jag vaknar pigg å kry i morron. :)
Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 4 maj 2014 18:12

H-e-l-a familjen har varit på lekplatsen! :)

Av Lisa - 4 maj 2014 14:44

En halvtimmes hemmaträning.
Puls varvat med swirkit.

Av Lisa - 4 maj 2014 13:47

Lite sand-mat är aldrig fel. ;)

Av Lisa - 4 maj 2014 10:37

Goförmiddag på er! :)

Vad händer i dag?
Har inga exakta planer precis.

Försöker övertala Viggo till att ringa en kompis, men han tjurar å vägrar..?!
Jag förstår mej verkligen inte på honom just nu.
Han är bara arg å sur jämt å ständigt å jag tvivlar starkt på min egen förmåga till att uppfostra barn flera gånger om dagen.
Uttröttande är ordet.
Hoppas det är en fas å inte varar för evigt..


Nått som är säkert är att jag ska träna nått litet.
Är sugen på å springa men vet inte om mitt knä orkar med det.
Vi får se helt enkelt. :)

Så blir det ett varv till Ica med som vanligt.
Kompletteringshandla lite till middagen.
I kväll dammar vi av grillen igen efter ett par dagars uppehåll. :)

En helt vanlig dag i ett helt vanligt liv.

Vi hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards