Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Lisa - 7 maj 2014 21:40

Nä, det blev ingen träning.
Det blev hämtmat följt av Glee i sängen i stället.
Förhoppningsvis hinner jag hemma-träna en sväng i morron i stället! :)

Ibland får man slöa eller hur? :)

Allvarligt talat så höll jag i gång så mycket ända tills jag la mej å var så uppe i varv att jag inte kom till ro å somnade förrän efter midnatt nån gång.
Så tänker jag inte ha det i kväll, om nu inte en överdos av kolhydrater ger mej magknip. :P

Vi hörs i morron.
Kram å hej!

Av Lisa - 7 maj 2014 17:53

Jag är faktiskt på tisdagshumör i dag.
På en onsdag?!
Whats up with that?

Hann faktiskt springa en halvtimme i butikerna på stan innan mötet.
Bara för jag äntligen fick tid å hade bestämt mej för å handla hittade jag naturligtvis ingenting. :(
Jag var överallt. Men nä.
Blev sur som en liten unge å får webshoppa ändå.

Nu sitter jag i väggahallen medan Viggo'n tränar.
De är så söta så man inte kan låta bli att le, särskilt under uppvärmningen. :)
Önskar jag har energi nig till å träna jag med sen, men jag har inga större förhoppningar på att energin räcker till det just i kväll.
Vi ska hämta middagen på hemvägen så det blir ganska sent med det mesta.
Får försöka mej på det i morron i stället.
:)

I morron ja.
Då har jag veckans sista lediga dag.
Vi ska mest va hemma å chilla å sen fira mamma på kvällen.

Nu blir det kläd-surf här(fortsätt gärna tipsa! :P)
Hörs lite senare! :)

Av Lisa - 7 maj 2014 11:53

Ingen exemplarisk dag att jobba i hemtjänst i dag precis.
Särskilt inte här i hemma-hoodet där man så gott som alltid ska ta sej fram på cykel. :P
Jag har dock klarat mej från det värsta å nu har jag slutat för dagen.
Är hemma å byter om å ska snart bege mej vidare in till stan för å gå på apt.

När det är slut ska jag kasta mej i bilen å hämta kidsen för att sen åka med den lilla tannalöse på pingisen. :)
Han vill börja på fotboll igen med Viggo så jag ser framför mej hur vi går in i nästa fas inom det närmsta.
Från småbarnstiden till skolbarnstiden med aktiviteter å skjutsande till höger å vänster. :P

Spännande, å förhoppningvis roligt för alla parter. :)

Vi hörs senare.
Kram å hej! :)

Av Lisa - 7 maj 2014 05:58

Den där envisa tanden lossnade tillslut! <3

Stora fina Viggo! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards