Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Lisa - 11 maj 2014 21:49

Färdigjobbad i det närmaste redo för sängen.
Är trött, men nöjd med min jobbhelg å väldigt glad att jag är ledig i morron. :)

Vi har inte en enda plan faktiskt, men det dyker det nog upp. :)

Nu säger jag inte mycket mer än gonatt!
Vi hörs i morron. :D

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 11 maj 2014 12:27

En liten löprunda.

Visst, jag har urusel kondis men hade orkat åtminstone i fem minuter till men det blev liksom inte så. :P
Dock la jag i en ny växel i dag å sprang faktiskt fortare än någon gång innan.

Har som synes premiär-använt runkeeper(en miljon år efter alla andra. :P) å det kanske kan göra springandet till en rutin i vardagen när man kan följa sina (förhoppningsvisa) framgång? :)

Väl hemma blev det tre tabator med styrkeövningar. :)

Helt okej när man inte hinner till gymmet eller har mera tid att tillgå. :)

Av Lisa - 11 maj 2014 11:16

Små chilis å tomatplantor som får stanna inne nån vecka till medan squasherna fick flytta ut nu.
Skönt att ha dem omplanterade å hoppas det snart är varmt nog för alla att va ute. :)

Av Lisa - 11 maj 2014 09:18

Vi testade detta vinet i går.
Får tummen upp från mej! :)

Vi hade en toppenkväll, som alltid i vårt "lördagssällskap".
Åt jättegoda grillspett med rättikagratäng å pannacotta till efterrätt.
Drack lite vin å så fick jag storstryk i både Sjuan å monopol. :)
När Stina å Daniel kört hemåt satte vi oss, av nån anledning(?!), å kollade på poängutdelningen i ESC.
Då jag knappt hört Sanna's låt kan jag inte uttala mej om huruvida rätt låt vann. Men vi såg hur poängen fördelades i allafall. :P
Morronen här startade extremtidigt så med facit i hand kunde man jag unnat sej lite extra sömntimmar i stället för å höra olika européer ropa siffror. :)


Nu inväntar vi frukostbrödet
(lchf-scones. behöver avgiftas! :P)
å sen blir det en söndagsfrukost tillsammans här innan Martin ska i väg en sväng.
Själv börjar jag jobba klockan två å innan dess ska jag plantera om lite plantor å försöka undvika att få huvudvärk av barnens tröttsamma bråkande.
(Jo, en sån period nu. Extremt gnälligt å bråkigt å tjurigt. :()

Vi hörs senare i vilket fall!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards