Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Lisa - 14 maj 2014 22:13

Förlåt alltså, men jag är helt slut.
Bloggsvackan har nått helt nya dimensioner.
Låga sådana.
Sorry.
Snart är jag tillbaka!
<3

Av Lisa - 14 maj 2014 17:41

Befinner mej i väggahallen å ska så vara till klockan slår sju.
Viggo spelar pingis å jag ska försöka roa mej i en å en halvtimme utan batteri på mobilen.
Visst jag ska titta på min son, men för er som aldrig varit på en pingisträning kan jag meddela att det blir mycket samma-samma. :P

Jag har haft en toppendag på jobbet å jag säger det igen: Jag har verkligen hittat min drömarbetsplats.
Tänk att få ha så roligt varje dag å samtidigt få betalt för det?! :)
Synd bara att det kommer förbli en dröm då dessa jobben sannerligen inte växer på träd.
Jag får njuta av det hela under de två dagar jag har kvar där denna veckan. :)


Hoppas ni har det bra? :)
Vi hörs hemifrån sen! :)

Av Lisa - 14 maj 2014 07:46

Spinning alltså.
Hat-kärlek på högsta nivå.
Började kolla klockan fem över, men det är skönt när det är över! :)
Hade dock inte dött av å äta nått litet innan i allafall. :)
(Hade gjort en smoothie om det inte vore för att familjen sov så gott..! )

Nu är det gjort å dagen rullar vidare! :)

Av Lisa - 14 maj 2014 06:19

Träningsväskan står redo i hallen.
Ibland kan man ju ifrågasätta sitt mentala tillstånd.
Stiga upp en timme tidigare för å spinna?
Jag måste va lite galen.. :P

Typiskt nog så sover hela morgonpigga-familjen ännu.
Vilket förvisso är super för dem, men tradigt för mej som inte får säga hejdå.

De ska ju som sagt va hemma i dag sen hoppas vi att Leo är helt frisk igen.
Jag ska fortsätta min arbetsvecka inom daglig verksamhet jag, nya människor å mera mat, nu kickar vi i gång onsdagen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards