Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Lisa - 15 maj 2014 23:04

Inte en enda flaska fick jag med mej från lotterier i kväll.
Men jag är lika glad för det. :)
God mat å trevligt sällskap är ju liksom aldrig fel. :)

I morron jobbar jag en sista dag på stället där jag varit hela veckan(sorgligt nog. :()sen tar jag helg med en tur till gymmet följt av fredagsmys. :P

Nu ska jag dock sova. :)
Kram å gonatt på er! <3

Av Lisa - 15 maj 2014 17:42

Svea-skorna sjunger på sista versen.
Å det är vad skulle jag kalla ett akut behov av nya dojjor.
Så.
Var hittar jag billigast converse?! :)

Nu sticker jag till Nina på vinlotteri.
Iklädd idel Me&I mjukis-style. :)

Av Lisa - 15 maj 2014 07:14

Krambjörnarna på Leo's platta
(med rosa fodral. :P)
såhär på morronkvisten. <3

I dag är det vardag för hela familjen.
Två dagar med civila kläder har gått för min del, å i dag finns det inga tröjor kvar utan bara tält-tunikor. :(
Jag måste ta mej tid å skumma webshopar(only hade mycket fint. tack Sara!) å beställa lite nytt!
Dricker lite kaffe å hoppas på att min garderob trollar fram nått å kränga på mej under tiden. :P

I asarum skiner solen i dag å det hoppas jag dem tänker fortsätta med hela dagen lång! :)
Jag ska förvisso jobba hela dagen, men även fast det är roligaste jobbet blir det ännu lite roligare med solen som sällskap. :)

I kväll ska jag dessutom på vinlotteri hos Nina! :) Temat är grillviner å jag håller tummarna för tur. :)
Trevligt ska det bli i allafall. :)

Hoppas ni får en bra dag!
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards