Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Lisa - 20 maj 2014 21:14

Jomensjälvklart! :)

Av Lisa - 20 maj 2014 17:06

Nya skorna! :)

Familjen var snäll mot morsan i år! :)

Tack tack finaste! :)

Av Lisa - 20 maj 2014 16:08

Testar mitt nya linne å försöker förlika mej med tisdagen.
:)

Av Lisa - 20 maj 2014 13:37

Jag inbillar mej att en sånhär tavla kommer bli en life-saver för mej.
Har önskat mej den av M å P i födelsedagspresent, men ska dubbelkolla med dem då jag tvivlar på att jag kan vänta till den 1:e.

Minsta lilla blir tydligen overload för min hjärna nu förtiden.
Enligt mitt gamla schema hade jag ledig dag på midsommarafton men på den nya skulle jag jobbat å slängde därför in den där semesterdagen i panik. Å ansökte om fel dag. :(
Nu löste det ju sej ändå, då jag har en förstående arbetsgivare, så jag slapp gå hem på en slösad semesterdag, men i allafall.
Denna veckan är det dessutom nått inbokat varje kväll å jag är redan nervös inför helgen då jag ska förväntas hitta i stan helt själv...
Å hemma ser jag hur allt jag inte hinner med bara hopar sej.
I nead semester! Snarast!

Är du nu man ska praktisera det där med djupandning jag lärt mej på stresskolan?

Av Lisa - 20 maj 2014 11:09

Här har jag tydligen lagt in en semesterdag som i dag i stället för den 20 juni.
Typiskt när man stressar med grejer eller vad?
Det löste sej ändå å jag fick lite intro på köpet. :)

Slutar tidigt i dag å i kväll ska jag i väg på lite trevligheter. :)
Missar min annars obligatoriska tabata men det får gå för denna gången. :)

Hoppas ni har en bra dag.
Det har jag faktiskt, tisdag till trots! :)

Jobb · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards