Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Lisa - 25 maj 2014 22:11

Ner som en pannkaka...?

Sorti.
Jo. Det kan man kalla avslutningen på kvällens jobb.
Men men, allt kan inte gå bra precis.

Nu är jag så trött så trött å ska strax krypa ner med den härliga känslan av att ingen klocka ska ringa i morron bitti! :)

Vi hörs då.
Men en massa ny energi förhoppningsvis. :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 25 maj 2014 15:17

Det är väl inte precis nån nyhet att jag längtar till semestern.
Extremt mycket. Efter ett omtumlande å tufft år.
Faktum är att efter kvällens sista pass har jag bara en jobbhelg(plus veckodagar med såklart) kvar innan min ledighet börjar! :) Hurra till det eller vad? :D
Det är inte det att jag vantrivs på jobbet, tvärtom, jag älskar det verkligen just nu, men jag känner mej så galet sliten...

Veckan som kommer är inte precis fy skam trots att semestern dröjer lite till.
Den inleds med en ledighet, följs av tre jobbdagar å avslutas med en helg i stugan å födelsedag! :)

Nu är det dags för lite mat.
Sen ska det jobbas! ;)

Hoppas ni har en fin söndag där ute!
Kram å hej!

Av Lisa - 25 maj 2014 13:40

Familjen firar morsdag på hasslö så jag passar på att bädda ner mej, dra ner rullgardinen å sen veckans missade avsnitt av GoT innan det är dags å jobba igen! :P

Av Lisa - 25 maj 2014 12:24

Är uppom M å P ger mammsen en liten morsdagsblomma! ;)
Solar lite, chillar lite å umgås med föräldrar å Stina! :)

Av Lisa - 25 maj 2014 10:57

Då var det gjort.
Å jag är lika stolt som alltid över att välja miljön, världen å människorna!

Av Lisa - 25 maj 2014 08:03

Sötnosar som äter glass vid ån häromdagen.

På att igen då.
Delad dag i dag.
Men det är prima väder å kul på jobbet så jag överlever! :P

Glad morsdag på er!
Hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards