Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Lisa - 26 maj 2014 21:57

Inget GoT i dag?!
Var i hela friden har det tagit vägen nu da? :(

Har lagt mej i sängen för å trösta mej med Glee, men vårt wi-fi flippar så det verkar inte bli nått med det heller. :(

Får väl försöka mej på å sova i stället, å ladda inför min extra lediga dag. :P
Känna grymt bra med tvådagars faktiskt. :P
Barnen ska klippa sej i morron så vi ska in till stan å röjja en sväng.
Om vädret blir som i dag tar vi nog ett dopp efter det men i övrigt är det ännu en dag då jag ska försöka ta det lite easy.
Med betoning på "försöka"! :)

Kram å gonatt säger jag nu.
Vi hörs i morron! :)

Av Lisa - 26 maj 2014 18:45

En lite finare morgonrock att dra på när man serverar barn förfrukost å famlar efter kaffebryggsknappen om mornarna hade passat mej ypperligt.

Å egentligen hade jag velat ha en i frotté också att ha till å från alla de kvällsdopp jag planerar att ta i sommar. :P


Använder ni morgonrock?
Vad har ni för material i dom i så fall?

Av Lisa - 26 maj 2014 15:37

Efterlängtat.
Döskönt! :)

Av Lisa - 26 maj 2014 12:08

Det är ordning å reda på Viggo.

Ligger det döda duvor på tomten vet han hur de städas bort på bästa vis. :P

Av Lisa - 26 maj 2014 10:57

Hittills har jag faktiskt inte varit särskilt överexalterad över att fylla år snart.
Har önskat mej kettlar, gummiband å ett hopprep samt lunch på Rosegarden(mmm dumplings!) av Martin å barnen å möjligen en billig klocka å den där skrivtavlan från granit av M å P.
I själva verket nöjer mej med en balja (röd) sangria å lugnet i stugan faktiskt. :)
Tiden med dem jag tycker om är viktigast nyförtiden. :P
Är det då man blivit gammal? :)

Hursomhelst helst.
I går kom jag å Stina dock fram till att jag även önskar mej en sånhär.

En smoothiemixare med behållare att ta med.
Passa utmärkt för mej som varje tidig jobbmorron dricker min smoothie i bilen på väg till jobbet eller vad säger ni? :)

Av Lisa - 26 maj 2014 10:34

Tre veckor kvar till semestern...!

Hej på er.
Här sitter jag på altanen å försöker undvika att stressa runt.
Under frukosten stod jag mer än jag satt så min vision över en vilodag går väl sådär hittills.
Men det är vad vi var för planer över dagen. Nada. Noll å ingenting.
Kan bli ett varv till affären bara, men absolut inget större.
Vi behöver vila alla tre här. :)

Nu ska jag därför kränga på mej bikinin å häva mej i vår ändå hela solstol(får nog köpa nya denna säsongen. :)).

Kram å hej på en stund!

Av Lisa - 26 maj 2014 09:21

Älska trädgård.

Älska sommar.

Älska ledighet.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards