Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Lisa - 29 maj 2014 19:54

Det här är mitt liv.

Galet, uppskruvat å alldeles underbart! <3

Älskade älskade familj.
Vad vore jag utan er?

Sanningen å säga är att jag mår ganska kasst igen nu.
Stress å ångest äter upp mej å jag har extremt svårt att fokusera på det som är viktigt.

Men jag hoppas helgen i paradiset ska ge mej ny energi å kraft att orka rota fram ett lugnare länge i mej själv!

Av Lisa - 29 maj 2014 17:39

Älska! :)

Av Lisa - 29 maj 2014 15:06

Var akut sugen på pulled pork.
Men har inte haft möjlighet att göra det själv denna veckan.
Så jag har köpt den färdiga varianten.

Nån som testat?
Hiss eller diss?

Av Lisa - 29 maj 2014 14:40

Vi har numera två kort knutet till ett matkonto i det här hushållet.

Det innebär att vi kan dela på ansvaret gällande matinköp.

Nu är Martin i affären.
Å vad ska jag säga?

Jag har lite svårt för att:
Skriva ner allt vi behöver på en inköpslista.
Släppa på kontrollen i "min" värld.
:P

Å listan sen, den skulle ni sett.
Viktiga detaljer markerade med utropstecken å antalsspecificerade grejer.

Ja herregud.
Det kan inte va lätt å va min man i bland. :)

Av Lisa - 29 maj 2014 14:29

Skriver packlista som sej bör å hyllar tanken på en stor bil. :)

Å tack å lov att vi inte behöver lasta in vagn å bebisstolen längre! :)

Av Lisa - 29 maj 2014 12:01

Här jobbas det för glatta livet.
Jättekul å givande i dag. :)

Bara i dag å i morron kvar innan vi beger oss till skogen för avkoppling å lite födelsedagsfirande. :)

Men först en torsdag med lite jobb till, lite träning å packning.

Å kel å gos med familjen med hoppas jag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards