Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Lisa - 1 juni 2014 20:21

Den tjugonionde upplagan av födelsedagen går mot sitt slut.

Jag är mer än nöjd med dagen å hela helgen. :)

Å jag har en ledig dag kvar med grabbarna innan vi går in i den näst sista arbetsveckan innan semestern. :)

Nu säger jag tack å gonatt! :)

Av Lisa - 1 juni 2014 18:08

Pool-premiär i iskallt vatten. :)

Av Lisa - 1 juni 2014 14:35

Jag kallar det jasmin, för den luktar så, men det är egentligen nån annan sorts buske(som jag glömt namnet på..)
Busken står i full blom å jag är inte sen att knipsa av små buketter för å kunna känna den underbara doften även inne. :)

Martin å barnens projekt denna söndag.
Poolen.
:)
De har fixat i ordning runt i kring, kånkat delar å byggt i hop.
Nu återstår det bara att montera pumpen å vänta in vattnet som fyller den också. :)

Underbara presenter! :)
Men än jag nånsin räknat med! <3
Å jag har dessutom ett gäng kettlar, ett hopprep å ett gummiband å inhämta nästa gång vi har vägarna förbi biltema. :)
Förslagsvis i Kristianstad då jag ska bli bjuden på buffé på Rosegarden också. :)

Grabbarna är en sväng på jem&fix å köper nått till pool-pumpen.
Själv ska jag lägga mej å blunda i en solstol en stund.
Är helt sjukt trött.
Det är den enda nackdelen med stugan, det går troll i sömnen där. Vaknade halv tre i natt å kunde inte somna om..?!
Då är det ju inte ens tidig morron..?!

Framåt kvällningen fortsätter vi firandet med ännu en lite lyxigare grillmiddag å en lingonpanacotta. :)

Jag njuter av min födelsedag trots allt, å försöker fokusera på det trevliga med det hela. :)

Av Lisa - 1 juni 2014 10:47

Hejdå stugans å tack för denna gången!
Vi syns om några veckor! :)

Av Lisa - 1 juni 2014 07:53

29 år i dag.
Å fina presenter har jag sannerligen fått! :)


Solen skiner för fullt å åtminstone halva dagen ska spenderas här i skogen. :)

Nu ska frukosten dukas fram å sen blir det morrondopp! :)

Kan inte tänka mej en bättre födelsedag, utom möjligen om resten av familjen också varit här! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards