Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Snart smäller det.

Av Lisa - 5 juni 2014 13:31

Sammanbrottet är nära nu hörrni.
Jag orkar fan inte mer. :(

Först ett hysteriskt däckbyte med barn som var överallt å ingenstans å inte lyssnade ett skvatt sen ett besök på Ica där jag glömde hämta modemet å Leo försvann spårlöst,
det kan knäcka vem som helst. :(

Tillslut hittade jag dock ungen, med byxorna vid knäna å gråtandes utanför toaletten så vi äntligen kunde köra hem.
Då var dock Viggo redan halvt panikslagen av oro.

Jag tror inte det var någon på Ica eller Apoteket innan dess, som inte la märke till oss.

Jag fattar inte vad jag gör för fel?
Varför mina barn aldrig lyssnar eller beter sej vettigt?
:(
Jag är så frustrerad å ledsen så jag tänker låsa in mej på dass å lipa.
Bryt i hop å kom igen liksom.

Sen snurrar ekorrhjulet på.
Jag vet att jag får skylla mej själv.
Men jag vet verkligen inte hur jag ska sluta stressa å pressa mej själv.

Jag trodde jag kommit nånstans.
Men tydligen inte.
Ruta ett igen då.

 
 
Ingen bild

Angelica

5 juni 2014 15:36

Vännen. Ta ett djupt andetag. Dina barn är u servars. Levande. Som barn ska vara. O du är en underbar o driftig mamma. Följ med mig o flickorna till joggesö nästa vecka om du vill, skärgårdsbåten, skärgårds mys o en flaska vin o sol o bad. \jackbrise

Lisa

5 juni 2014 16:30

Fina fina

 
Emma

Emma

5 juni 2014 16:13

Precis en sån dag som jag med har idag! Skämdes ögonen ur mig i affären tidigare idag... Så du är inte ensam... Känner igen mig så med dina höga krav på dig själv, är likadan jag... på gott och ont! Man klarar det tills det inte går längre helt enkelt.

http://www.bjorkbackagard.se

Lisa

5 juni 2014 16:32

Känns ganska bra å veta ändå.

 
Ingen bild

Tilla

5 juni 2014 16:45

Kära Lisa! Tycker oxå att det låter som en vanlig dag;-) alla har det så ibland tro mig! Men något jag lärt mig mina intensiva barn som jag misstänker alla bokstavskombinationer på i mellanåt. Är att vara steget före, jag förbereder dem alltid kort och tydligt av vad jag förväntar mig av dem inför varje situation/moment. Det brukar funkar super och minsta framsteg eller om det går hyfsat öser jag dem med beröm. Ett tips kanske inte funkar alls men för mig har det gjort succé! Lycka till! PS du räven helt underbar mamma glöm inte de!!;-)

Lisa

5 juni 2014 20:01

Tack snälla du! ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards