Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Lisa - 9 juni 2014 22:29

Förresten.
Tydligen behövde man bara fylla 29 sen kom dom.
Rynkorna!? :(

Ser ni?
Både mellan ögonen å i pannan trots att jag avstänger mej för att de inte ska va där.

Vad är det frågan om liksom ?! :(

Av Lisa - 9 juni 2014 22:21

Puh å pust.
Gjorde en dum vridning på ryggen på jobbet å far illa av värmen.
(ni vet att jag är en gnällkärring deluxe så länge jag inte ligger i havet när det är varmt ute.)
Hoppas verkligen att jag kan sova annars får jag ner i källarn å rota efter bordsfläkten. :P

I morron är jag ledig. ;)
Vi ska skita i alla måsten(ni vet ju hur bra det brukar gå. :/) å köra till havet om det är väder, vilket det enligt alla rapporter ska va. :)

Förhoppningsvis har barnen förvandlats till små änglar under natten men annars så skulle jag rekommendera att alla som tänkt åka till köpegårda ändrar sina planer om ni är ute efter lugn å ro. :)

Kram å gonatt på er nu! :)

Av Lisa - 9 juni 2014 17:45

Det känns verkligen som att det är magnifik timeing att gå på semester på fredag! :D

Dessa kvällar alltså, sånna beställer jag varje dag nu framöver! :)

Av Lisa - 9 juni 2014 11:21

   

Lowcarb.

Mycket god mat. :D


Har lämnat barnen på föskolan å ska spendera resterande av dagen med att jobba.

Försöker beta av några måsten nu innan bara bland annat att ansöka om FP(funkade inte, Martin får hjälpa mej med mitt bank-id som just nu verkar fladdra runt i universum.   )

Har även lämnat in en förfrågan om en schemaändring till hösten som ger mej två lediga fredagar på fyra veckor i stället för en. Allt för att kunna få så mycket tid som möjligt med Viggo:n som har förskoleklass alla andra dagar i veckan. Hoppas det gå å lösa å att jag får svar innan semestern så jag kan släppa det sen. :D

Nu ska jag rafsa fram lite jobbkläder som kan funka i värmen sen bär det av mot stan för sista gången innan semestern.

Dom tre återstående passen i veckan är nämligen här hemma i byn. :)

 

Ha en bra måndag! Vi hörs. :D

 

 

Familjeliv · GI · Leo · Lisa · Matprat · Vardag · Viggo
Av Lisa - 9 juni 2014 08:59

En vecka(fyra arbetsdagar) kvar! :)

Vi har inte ätit frukosten än men barnen är så engagerade i uppbyggandet av en plymo-stad så jag har smitit ut med min kaffe kopp på trappan. :)

Det är helt magiskt varmt redan å det är här jag hoppas få dricka mitt morronkaffe så gott som varje dag i sju veckors tid. :)

Snart semester ja.
Jag både toklängtar å bävar just nu faktiskt.
Detta eviga bråkande å tjatande, framför allt på vår sexåring är allt annat än upplyftande å energigivande vill jag lova.
Man ska välja sina fighter sägs det, men just nu tvingas jag välja varenda en om jag ska kunna uppfostra dem till någorlunda okej medmänniskor. :(
Jag är så trött på min egen röst att jag kan lipa i mellan åt.
Ni påstår att vi är många som kämpar med samma bekymmer så då måste sexårstrots existera å kunna förklara bort lite i allafall? :)

Nu ska jag duka fram frukosten här tänker jag! :)

Vi hörs senare! :)

Av Lisa - 9 juni 2014 07:06

Har jobbat tre mornar på rad å verkligen sett fram emot att inte ställa klockan i dag å vad händer?
Jo först vaknar jag av Martins klocka, sen kommer katten in å jamar, en stor spindel är lös i sovrummet plus att här surrar runt en fluga.

Klarvaken var ordet.
Suck.
Jag som verkligen behövde lite vila..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards