Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Lisa - 11 juni 2014 22:15

Avskeds/sommarpresenter till pedagogerna på förskolan.

Det är inte alltid tanken som räknas, ibland måste någon göra också.
Å någon heter som så många gånger förr; Sandra.
Tack för att vi fick snålskjuts.
I år igen.
:)

I dag skulle jag.
Skulle en massa.
Men det blev ingenting.
Mer än en matvägrande fyraåring, hämtmat å dräll i sängen innan barnen la sej.
Så kan det va.
I morron ska jag försöka igen.
Då ska jag.


Vi hörs då.
Natti natt.

Av Lisa - 11 juni 2014 18:31

Gigantiska flaskor, bra rykte å miljövänligt!
:)
Nytt schampo/balsam har flyttat in. :)

Av Lisa - 11 juni 2014 17:17

Rynkor var det?

Tur de är söta så man glömmer fort. <3

Det är verkligen helt galet det där med föräldraskap.
Att man kan älska två små huliganer så ofantligt mycket trots att de driver en till vansinne ungefär tusen gånger om dagen..?! :)

Av Lisa - 11 juni 2014 16:18

Om alla dagar ska va
,rent ut sagt,
lika jävla jobbiga som den här eftermiddagen har varit skiter jag nog heller i semestern.

Tro f*n att man får rynkor i förtid?! :(

Av Lisa - 11 juni 2014 12:02

Är färdigjobbad för dagen å ska bege mej mot förskolan å hämta barn. ;)
Har jobbat hemtjänst i dag å jag måste återligen hylla detta.
Det är för det första ruggigt roligt att träffa så mycket människor under arbetsdagen å ibland är det gudaskönt att jobba ensam å bara sköta sitt. :)

I eftermiddag hoppas jag hinna fixa i ordning lite på hemmaplan.
Plantera om lite chilis, plocka in lite blommor å städa av lite. :)

Sen är jag bra sugen på att bege mej ut i byn å leta fläder att koka lite saft på.
:)

Får se vad som hinns med helt enkelt. ;P

Hej så länge! :)

Av Lisa - 11 juni 2014 06:09

I dag ska det tydligen åska.
Jag chansar på att det väntar till i eftermiddag å lämnar jackan hemma. :)

Vi ska alldeles strax cykla i väg här.
Rätt skönt bär man slipper köra så långt för ovanlighetens skull. :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards