Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Lisa - 25 juni 2014 23:23

Ni know the story.
Glee å snurrande i sängen innan John Blund anländer. :)

Cirkusen funkade toppen.
Barnen gillade det även fast Leo var ganska så trött på slutet. :)

I morron är det oplanerat igen.
Blir troligtvis en tur till Ica men inget större. ;)

Vi hörs då.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 25 juni 2014 18:48

Med popkorn å 1 kilo godis
(hejdå nattsömn. hej sockerkick)
sitter vi bänkade.
Vissa mer lyckliga än andra, men det känns bra å göra nått i hop alla fyra! :)

Av Lisa - 25 juni 2014 16:30

Älskar detta.
Både som accentfärg å på alla naglarna! :)

Det nya rosa är med superfint! :)

Av Lisa - 25 juni 2014 15:49

Glee.

Tror på fullaste allvar att det är första gången sen jag blev mamma som jag ser på något jag själv valt å kolla på medan pojkarna är vakna..?! :P

Men nu.
De roar sej själva å jag unnar mej fyrtio minuters ryggläge. :D

När blev barnen så stora?

Av Lisa - 25 juni 2014 15:09

Tack som frågar. :)

Bättre ordning än förväntat.
Alla ärenden blev uträttade.

(förutom att jag gav upp handlingen. Kött fick vi med oss, men jag hittar verkligen inte på CG. Å kommer därför heller inte i shopping-mode. :P)

Jag hittade ett par löparpjux å Martins presenter(
som vissa kommer avslöja på stört. Vi har i alla fall ett styck barn som är usel på hemlisar. :))
är inköpta! :)

Av Lisa - 25 juni 2014 14:24

Jojjomensan.
Familjen kaos ska på cirkusen i kväll. :)

Av Lisa - 25 juni 2014 12:13

Hoppsan.
Löpardojjor i min storlek.
På rean.
To good to miss? :P

Av Lisa - 25 juni 2014 09:30

Hej å godförmiddag kanske är en lämpligare hälsningsfras?

Klockan är ju trots allt halv tio. :D

I mina planer skulle vi så gott som varit på väg in till stan nu, å hängt på låsen i affärerna klockan tio.

Det blir ett omöjligt uppdrag det, till å med om vi skippar frukosten som vi inte ens ätit ännu.


Jag kunde inte somna i går kväll heller, låg förvisso å matade fram nya avsnitt på Netflix(å upplevde den äkta serielyckan! äntligen!) till det var väldigt, väldigt sent, men sen var det skruvande å snurrande som gällde igen.

Där av tröttheten i dag på morronen skulle jag gissa. Men men, kan man inte sola å bada som man tänkt på semestern, då får man kompensera upp avkopplingen med glee-maraton på nätterna.   

 

 

Vi ska som sagt in till stan i dag. Å så roligt det ska bli.   #ärsåironisksomjagbarakanbli

 

Tanken är att köpa fotbollsstrumpor till han den stora pojken å ett par grejer till som jag faktiskt har glömt nu...?   

Å så storhandla på CG(å kött! :P) å fylla på de förråd som förra veckans utmaning har tömt någorlunda. :)

Får hoppas att det flyter på någorlunda utan större scener. Men i annat fall utfärdar jag här å nu en varning till er som ska in till stan runt elvatiden.   


Nu ska jag duka fram frukosten, men först bjuder jag på en passade musikvideo dagen till ära.

This's is me (in a way) å det erkänner jag. :)  






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards