Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2014

Av Lisa - 29 juni 2014 08:27

Nybakat till frukost i dag! :)

Altan-kaffe.
Inget regn men heller ingen sol.

Ja gomorron på er! :)
I dag är det den stora fönsterbytar-dagen å vi håller alla våra fingrar för att vädergudarna håller sej lugna å ger oss uppehållsväder. :)
Vi byter ju som ni vet våra fönster pö om pö å denna sommaren är det Leo's rum som är på tur. :)

Experthjälpen anländer följd av sin familj först i eftermiddag å innan dess ska jag förbereda lite inför lyxmiddagen(tacos för åtta. :P det blir en del färs nu förtiden. :) å försöka städa undan så mycket det bara gå på altanen. :)
Min vision är att jag ska få min 20min-workout också, men det vet man aldrig. :)

Vi hörs förståss flera gånger under dagen. :)
Hej så länge! :)

Av Lisa - 28 juni 2014 22:10

I kväll kollar jag på fotboll.
Jo, ni läste rätt.
Med lite rött i glaset är det faktiskt riktigt trevligt.
:)

Framför allt kvalitestiden med min man värdesätter jag å speciellt eftersom jag fått tillåtelse att prata under matchen. :P

Hoppas ni har en bra kväll.
Kram på er! <3

Av Lisa - 28 juni 2014 19:09

Vita rullgardiner till fönstren kök+matplats.

Å en liten box å gömma träningsgrejer i. :)

Av Lisa - 28 juni 2014 18:51

Body mist å body lotion i samma serie som min parfym å en choklad scrub. :)

Av Lisa - 28 juni 2014 15:45

Pappa, farmor å jag.

Så.
Med bilen precis fullpackad av diverse shoppingfynd är vi nu ute på motorvägen igen å alltså på väg hemåt till familjen igen.

Vi har haft en fin, fin dag trots urtrist väder även här. :)

Vi hörs om en stund. :)

Av Lisa - 28 juni 2014 11:54

En selfie på Ikea. :)

Av Lisa - 28 juni 2014 07:46

Å hej höst.
Ösregn igen.
Å så trist.

Jag är uppe tidigt i dag för jag ska på roadtrip med mina föräldrar.
Närmare bestämt till Jönköping för å hälsa på farmor. :)
Vi passar förståss även på att ta en liten shoppingtur på A6 där mitt främsta mål blir Ikea för även om den här sk. Sommaren inte bjuder in till särskilt mycket altanhäng så bara ska jag få fint å ordning därute i år å jag har lite idéer på hur jag ska lyckas! :)

Vi hörs under dagen såklart.
Gomorron på er! <3

Av Lisa - 27 juni 2014 20:56

"Lite" ost å kex. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards