Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Lisa - 3 juli 2014 20:36

Te i muggen i kväll. :)
(även fast jag faktiskt somnade efter kaffet i går. :P)

Träning å kebabmiddag å sen Ernst på tv efter en dag med fullt av ös i hop med Stina å Alva. :)

Vi har det bra vi! :)

Av Lisa - 3 juli 2014 15:13

Viggo var enväldig domare.

Å vinnaren är...!

Alva! :D

Leo · Lisa · Matprat · Vardag · Viggo
Av Lisa - 3 juli 2014 13:41

En halvtimme vid "tallet" sen gav vi upp å körde hemåt igen.

Vi ska baka kladdkakemuffins å ha dekorationstävling i stället! :)

Av Lisa - 3 juli 2014 09:47

Ni vet Leos döfula loppisfyndade porslinspudel?

Den passar faktiskt in där i hand fönster! :)


Å vet ni?
J-A-G känner för första gången nånsin att jag borde titta inom en loppis.
Jag älskar ju å duka fint, både till vardag å fest å till frukost som middag.

Skulle vilja ha ett gäng glas-fat till faktiskt.
Det borde inte va så svårt å hitta va? :)

Av Lisa - 3 juli 2014 08:22

Hej från kaffefåtöljen denna gången. :)

Jag har masat mej upp nu, men i dag tog det emot.
Har frusit sen jag vaknade var egentligen inte alls sugen på å lämna sängvärmen, men hade heller ingen ro till å ligga kvar.
Så upp blev det. :)

Det här lilla gänget ligger dock fortfarande kvar å myser! :)

Natten har varit lugn, Jax har inte märkts av(mer än med värsta lek-energin precis när vi la oss. :P) å när Martin steg upp i morse hittade han vår nya lilla kisse hos Leo. <3

I dag har vi planer på att åka med Stina å Alva till sjön.
Det ser inte särskilt lockande ut även fast vår termometer faktiskt meddelar 20 grader alla redan. :)
Men får jag bara upp lite värme är jag inte den som är den å bangar. :)
Nån form av utflykt blir det i allafall, med picknick inkluderad! :)

Har ni några smultronställen å tipsa om?
Själv är jag ju förälskad i Brunnsparken i Ronneby, men barnen kan ha tröttnat. :)

Nu ska jag googla lite frittata-recept å dricka upp kaffet, sen blir det frukost.
Men vi tar en lugn start i dag, utan stress! :)

Undrar just om det blir barnens katt detta? :)
Han verkar gilla dom hittills i allafall.
Dexter har absolut inget emot barnen, tvärtom, de kan kånka å bära å greja utan att han säger pip, men när det kommer till kel å gos, då är det nästan uteslutande jag som gäller.
I vanliga fall i allafall, när han inte är sur på mej för jag tagit hem en unge. :P

Av Lisa - 3 juli 2014 07:06

Några är uppe tidigt! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards