Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Lisa - 22 juli 2014 21:26

Korsord, te å den finare utsikt man kan ha.

Dags å sänka axlarna.
Andas djupt.
Å fokusera på det härliga å inte det jobbiga!

Kram på er! <3

Av Lisa - 22 juli 2014 21:03

Trubbel i paradiset.

Viggo har bråkat å tjafsat å tjurat sen vi kom hit. :(
Så fruktansvärt uttröttande.

Nu har jag dessutom försökt somna dem här i en timme.
Leo har faktiskt precis däckat, men Viggo håller fortfarande på med pipandet å bråkandet. :(

Hur ska jag få honom att inse att den enda som går förlorande ur det här beteendet det är han själv?!

Å möjligtvis hans mamma också.
Som gör allt för att han ska få en underbar barndom att se tillbaka på men ständigt misslyckas... :(

Av Lisa - 22 juli 2014 16:19

Efter världshistoriens varmaste skogspromenad å ett brutalt fall på kalhygget är vi nu tillbaka i stugan. :)

Nu blir det ett "svalkande" dopp i den 24-gradiga skön innan vi drar i gång med middagen. :)

Jag njuter å trivs!
(även om Viggo tvärvägrar göra någonting. :()

Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 22 juli 2014 16:12

Efter världshistoriens varmaste skogspromenad å ett brutalt fall på kalhygget är vi tillbaka i stugan med vår skörd för dagen. :)

[Bild]

Nu tar vi ett "svalkande" bad i den 24-gradiga sjön. :)

Av Lisa - 22 juli 2014 12:05

Stugan.

The place to be. <3

Av Lisa - 22 juli 2014 11:09

Jag hade tänkt skärpa till mej lite gällande mat å gottigheter nu.

[Bild]

Det gick i stöpet ganska omgående...

Kanske är bäst å inse fakta å slappna av under resten av semestern också även om det resulterar i ännu fler kilo plus?
Då slipper man åtminstone bli besviken när man misslyckas eller hur?

Nya tag om två veckor då..! ;)

Av Lisa - 22 juli 2014 08:54

Packning pågår. ;)

Viggo behöver tre väskor med sej till ett dygn.

Det är lika många som vi andra har tillsammans. :P

Frukosten är avklarad men vi har instuvandet i bilen kvar.

Vi hörs från bilen sen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards