Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Lisa - 3 augusti 2014 21:18

Ligger på soffan i gillestugan å söker lite svalka.
På övervåningen är det så hett att luften dallrar å att två små pojkar hade svårt å somna i värmen.

Nu verkar de dock ha slocknat för det har varit tyst en stund. :)

Annars då?
Dagen har varit bra tycker ja.
En viss trötthet som jag kan tacka flugan som spårade ut i sovrummet strax efter sex i morse för har varit anigens dryg, men ändå.
Kräftskivor är bra skit helt enkelt, å lätt värda minus på sömnkontot. :D

Tröttheten nu i kväll kan för övrigt gynna i jobbångesten.
Jag bör somna på stört å inte ligga å vrida mej i nån längre stund precis. :P

Nu blir det lite tvkik här.
Gonatt på er! :)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo
Av Lisa - 3 augusti 2014 18:48

Två mätta å glada brorsor som kvällsdoppar i poolen. :D

Jag veeeet. Jag veeeet!
Sommaren tar inte automatiskt slut bara för att Martin å jag börjar jobba i morron, men det är alltid lite så det känns.
Fast jag ska kämpa emot, göra allt som står i min makt för att släppa alla onödiga måsten även de kommande veckorna så vi kan fortsätta å njuta ända fram tills hösten(som jag för övrigt älskar!) kommer på riktigt!

Av Lisa - 3 augusti 2014 17:08

Kebab/kycklingtallrik i soffan framför Draktränaren innebär två överlyckliga små killar som äter mer än nånsin. <3


Nu tror jag inte vi gör så mycket mer i dag förutom att försöka ignorera att jobbstarten är ett faktum...

Av Lisa - 3 augusti 2014 14:48

Ljummet hav å lite ro i själen. <3

Av Lisa - 3 augusti 2014 10:15

Sista semesterdagen är kommen.
I morron har det gått mer än sju veckor sen sist jag arbetade å jag känner mej ändå inte färdig med ledigheten...

Vi hade en prima kräftskiva här i går. God mat å fullt ös tull långt in på natten.
Barnen skötte sej exemplariskt hela kvällen allt var allmänt lyckat. :)

Å självklart behöll jag min hatt på från början till slut! :)


I dag ska det ju bli varmt igen så jag planerar att försöka energitanka så mycket det bara är möjligt genom att dra till havet såsmåningom. :D

Martin önskade avsluta semestern med pizza så det får det bli till middag sen. :)

Tur jag mjukstartar med en kort kväll i morron bara innan jag är ledig igen.
Men hugh alltså.
Den jobbångesten...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards