Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Lisa - 10 augusti 2014 19:04

En massa lek.
En tur till Kollevik.
Hämtad middag i soffan.
Å ett besök av mormorn å morfarn.

Å så har vi försökt oss på det här med å klippa barnen hemma, med maskin, med ett minst sagt mindre lyckat resultat.
Det var inte så enkelt som "någon" först trott, särkilt inte på Leo som har så tunt å svävande kalufs.
Nu är de klippta i allafall.
Men det var nog första å sista gången vi gjorde det hemma. :P


I morron är det dags å jobba igen.
Men för första gången sen jag började i RoB:en vet jag varken var jag ska va eller när jag slutar.
Liiite jobbigt faktiskt. Inte så mycket att inte veta arbetsplatsen, men det är skönt å veta när man ska gå hem redan dagen innan så man kan försöka planera för dom timmarna av dagen också.

Nu ska jag ta en värmande dusch(för jag fryser faktiskt, det gjorde jag i natt också, men när gjorde man annars det senast?!) å sen blir det soffan(eller sängen) å tv-tittande för resten av den här dagen. :)

Kram å hej för nu! :)

Av Lisa - 10 augusti 2014 15:37

Årets sista dopp?

Av Lisa - 10 augusti 2014 10:48

Jag har inte tagit en rejäl sovmorron om ni funderat på det(fast jag hade behövt. Kom i säng halv fyra?! :P), jag har bara inte blivit färdig till å önska er gomorron förrän nu. :)
Å nu är det ju inte ens morron längre, snarare förmiddag. :)

Katterna. <3


Den här lediga söndagen är faktiskt helt oplanerad.
Martin å barnen ligger fortfarande i sängen å kollar på Dumbo medan jag precis diskat klart alla de miljoner glas vi använde i går å har gått å satt mej utomhus. :)

Solen kikar fram å det lutar åt en liten badtur till sjön, men annars ska vi mest hålla oss hemma å njuta av de sista lediga timmarna för å ladda upp inför en sexdagarsvecka med jobb.

Viggo blev ju helt såld på kycklingtallrik förra helgen så det kan till å med hända att vi latar oss så pass att det blir hämtmat, men vi får se hur det slutar. :D

Vi hörs i allafall lite senare. :)

Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards