Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Lisa - 14 augusti 2014 20:34

Vi har haft en prima ledig dag.
Lite nytta först i form av skrubbande bakom spisen innan vi packade i hop å körde till havet.
Där var helt underbart så vi stannade i tre timmar å badade, lekte på stranden å njöt. :)

I kväll har jag cirkeltränat å sen ätit en god räkmacka å det enda som stör en aning är att det inte var nått Ernst på tv utan fotboll? :P Trodde sista avsnittet skulle gå i kväll ju..? :(

I morron ska vi till jobb å dagis å fritids å sen på kvällen ska Daniel inkassera sin födelsedagspresent från oss.
Då ska vi nämligen på Grillkväll på Eriksberg. :)
Ska bli riktigt spännande faktiskt för jag har aldrig varit där.
Jag har höga förväntningar å hoppas på en trevlig upplevelse å god mat! :)
(Har ni varit där? Är det bra?)

Nu säger jag hej å tack för i dag! :)
Kram kram! :)

Av Lisa - 14 augusti 2014 13:54

Å du ljuva hav.

Jag tänker inte åka hem förrän vi absolut måste! :)

Av Lisa - 14 augusti 2014 13:10

Hämtlunch å sen ett dopp på det! :)

Nu använder vi den här dagen på ett vettigt sätt! :D

Av Lisa - 14 augusti 2014 10:14

Vår melon blir bara större å större! :)
Hoppas värmen håller i sej lite till så den hinner bli mogen nog att skördas. :)

Av Lisa - 14 augusti 2014 08:40

Viggo vaknade innan Martins klocka även i dag.
Suck.
Det märks att det är vardag nu minsann. :P

En liten stund kunde jag ligga kvar i sängen innan det börjades tjata om frukost.
Vi har fortfarande inte fått fram nån å syskonbråken avlöser varandra i väntan på att brödet ska bli klart så vi kan äta. Måtte maten hjälpa säger jag, annars kommer jag spendera denna lediga dag inlåst på toa med hörselkåpor på. :P

Vad vi ska hitta på om barnen lugnar sej råder det delade meningar om.
Leo vill baka ungefär alla kakor som finns å Viggo röstar för picknick på boön.
Vi får se vad det blir helt enkelt.

Vi hörs senare! :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards