Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Lisa - 17 augusti 2014 22:12

Med denna bild...

...På vår badrums-klocka
(som jag fortfarande älskar!)
å ett nytt doftljus
(budget med riktig syréndoft. tummen upp för Ikea där!)
önskar jag er gonatt! :)

Vi hörs i morron! :)

Av Lisa - 17 augusti 2014 19:01

Såhär ser var å varannan handduk ut här hemma.

Avslitna å trasiga hängare.

Hur tradigt är det inte?

Jag vet att man kan köpa tygband å sy dit själv.
(Det minns jag för övrigt att farmor gjorde när hon barnvaktade oss när vi var små.
Hon lackade helt enkelt ut på handdukar som balanserade på krokarna utan hängare å som ramlade ner så fort man tittade på dem.
Men det är en annan historia. :P)

Bara ett problem.
Jag. Kan. Inte. Sy.
Inte ens något så "enkelt" nej.

Finns det inget annat sätt å lösa detta i-landsproblem.
Det känns lite sölsigt å ha en massa handdukar liggande som man inte "kan" använda på riktigt...

Har ni också det här bekymret?
Hur löser ni det?

Av Lisa - 17 augusti 2014 14:48

Är färdig med min sexdagarsvecka å kom hem till ett tomt hus.(okej. inte helt tomt, katterna är hemma. :))
Känner mej lite håglös å ledsen å gillar inte alls å va ensam.
Särskilt inte när jag är lite down.

Troligtvis är det bara trötthet som spökar, eller var det kanske inte helt okej med höst ändå.
Oavsett.
Så känner jag mej så kluven på nått vis.


Ska försöka muntra upp mej med en rejäl kopp starkt kaffe(glömde ta med pengar till det å har bara druckit en ynklig skvätt i morse!) å se lite på Glee innan mina grabbar kommer hem igen. :)

Vi hörs senare sen!

Å hörrni.
Lämna gärna en rad eller två innan ni hastar vidare. :)

Av Lisa - 17 augusti 2014 11:08

Ja, dag känns det sannerligen som hösten är här.
Jag har långbyxor å kofta men fryser ändå i blåsten.
På tisdag börjar skolorna å då finns det ingen återvändo för den nya årstiden.
Känns helt okej ändå, för när allt kommer omkring trivs jag med tända ljus å hög luft. :)

Hoppas ni har en fin dag.
Så hörs vi senare! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards