Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Lisa - 18 augusti 2014 22:33

Kattbrossorna delar soffdyna här i kväll. :)

Den lediga dagen gick fort.
Som det gör när man har roligt.

En slö morron följdes av en runda till skogen för å spana jättegrytor med Nina å Noah.
Grymt härligt att andas skogsluft å regnet klarade vi oss undan i från också. :)

Vi tog en stunds lek å kaffedrickande här hemma med innan jag å grabbarna körde å handlade. :)

Å i kväll har jag då haft ett helt gäng trevliga mammor här för å titta på fina kläder.
Jag älskar som ni redan vet me&i å dena kollektionen var inget undantag.
Helst vuxenkläderna.
Galet mycket fint.
Köpte ett par jeans till mej själv.
I tre storlekar mindre än de jag hade på bilden innan. :D
Inte illa alls. :P

Nu ska jag sova å ladda inför den stora dagen.
De må va "bara" förskoleklass, men ändock, skolstart för mitt stora barn. <3

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 18 augusti 2014 18:19

I kväll vankas det visning av me&i's höstkollektion! :)

Då posar jag i jeans från dito märke tillsammans med en galen unge. :)


Hoppas några plagg faller mina grabbar(å mej :P) i smaken. :)

Av Lisa - 18 augusti 2014 15:04

I morron börjar Viggo i förskoleklass å i dag blev Leo bjuden på sitt första kalas.

Var i hela friden tar tiden vägen?
De var ju för tusan bebisar nyss juh...
<3

Av Lisa - 18 augusti 2014 13:23

Här har vi varit i dag. :)

Av Lisa - 18 augusti 2014 09:57

I dag är vi sega.
Vaknade med en stress
(det här med bara en ledig dag i följd alltså, allt man ska hinna!)
men tvingade mej själv att varva ner.
Sista vardagen vi inte behöver stiga upp, å jag kan sägs att vi utnyttjat den till fullo.
Barnen ligger nämligen fortfarande nergosade. <3

Dagen i dag är planerad son följer.
Först frukost(hur sent kan man äta egentligen?!)
Lite lek å umgänge med Nina å Noah.
Sen ett snabbvarv till affären.
Middagslagning, brödbak, lite städning å sen me&i-visning här hemma.

Känns lite tajt, men det brukar lösa sej.
:)

Nu ska vi äta här.
Vi hörs under dagen.
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards