Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Lisa - 19 augusti 2014 21:30

Hej på er!

Här är det oförändrat läge.
Leo är febrig å dan å ska förståss va hemma resten av veckan.
Det blir dock inget vabbande för mej denna rundan.
Vi tar hjälp av farmor några timmar så löser det sej ändå. ;)

Viggo hade haft en toppendag å var supernöjd med skolan. :)
Skönt. Hoppas det ska passa honom så bra som jag tror. :)

Jag är helt färdig nu å ska bädda ner mej för i dag.
I morron väntar en trevlig långdag.
Vi hörs då! :)

Av Lisa - 19 augusti 2014 10:44

Där ligger väl den lilla stackaren å har feber. :(

Stackars lilla Leo. <3

Av Lisa - 19 augusti 2014 08:50

Första skoldagen.
Älskade Viggo.
Så stor.

Tyvärr gick det inte nått vidare här hemma innan vi kom i väg.
För det första lät jag Viggo sova längre än planerat(jo för han sov för ovanlighetens skull liksom.) så vi var aningens tidspressade från start.
Sen tjurade Viggo i hop en stund innan vi ens kom nånstans med morgonrutinerna.

Leo tyckte dessutom det var en lämplig dag att matvägra, få blodsockerfall, klökas å gnälla konstant. :(
Allt drog ut på tiden så vi fick kasta oss ut på cyklarna med bordet fullt av disk å ett hus i allmän kaos.

Vi hann i tid, det gjorde vi, men det var väl inte precis hur jag tänkt mej denna första skolmorron. :(

Nu är han i allafall där.
Å jag å Leo är hemma igen.
Jag försöker röjja i kaosen å bota huvudvärken med kaffe.

Vi ska inte göra några större grejer precis å i kväll jobbar jag.
Farmor kommer å är hos grabbarna så de slipper dagis å fritids i dag.

Hoppas ni har en bra tisdag!
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards