Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Lisa - 25 augusti 2014 22:07

För det första.
Tusen tack för alla er svar om hur ni gör kring maten med era barn.
Mycket spännande med er input! :)

Här slutade det med 1-0 till föräldrarna då Viggo insåg att han visst tycker om hamburgare å åt! :)

Här ligger jag nu med spinning-stumma ben å njuter. :)
Jag må hata spinning, men det är f*n så skönt när det är över.
Å jo, jag älskar att träna.
:)

I morron börjar jag fyra.
Mormorn hade tid å barnvakta så Leo blir helt ledig å Viggo ska bara till skolan. :)
Jag tänker låtsas att jag är ledig jag med. :)
Vad vi ska hitta på är inte bestämt, men nått ska vi nog finna. :P

Nu säger jag gonatt så ses vi morrn igen.
Kram å sov så gott! :)

Av Lisa - 25 augusti 2014 18:44

Spinning it is! :D

Av Lisa - 25 augusti 2014 18:18

Jag ger den ett par dagar till, sen ska här skördas! :)

Av Lisa - 25 augusti 2014 16:26

6-åringen tvärvägrar att äta middagen som serveras.

Han är extremt kräsen å tjurig med mat den där.
(å har alltid varit. å ja, det är till stor del vårt fel..)

Jag var själv likadan fram till jag var över tjugo.
Å jag ver att det förändras å jag vet också att oavsett hur kräsen jag var som barn fick jag ett matarv med mej.

Men jag vet ändå inte vad jag ska göra just i stunden..

Tvinga honom till bordet?
Låta honom va hungrig?
Servera annan mat å vänta ut hans matmognad?


Någon annan som har eller har haft samma problem?

Av Lisa - 25 augusti 2014 15:29

Dagens tips:
Världens bästa kattsand.
Luktar ingenting! :D
(Finns på asarums möbler. :))

Då var vi tillbaka hemma igen.
Pausar i två sekunder innan det är dags å laga middag. :)
Hamburgare blir det i dag. Med köpebröd till dom som äter det.
Ibland får man fuska. Lite i allafall. :D

Känner mej inte helt hundra, men om det är vanlig måndagströtthet eller om barnens baciller gör sitt intåg hos mej det är oklart. :P
I vilket fall s-k-a jag masa mej till Motiva på spinning i kväll.
Jag skulle ljuga om jag påstod att jag var särskilt sugen.
Men jag behöver.
Å kommer älska när jag väl varit där! :)

Hoppas ni har en bra dag, måndag å allt..? :)

Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 25 augusti 2014 06:26

Då var det vardag igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards