Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 25 augusti 2014 06:26

Då var det vardag igen! :)

Av Lisa - 24 augusti 2014 20:16

Viggo har precis tvärvägrat det här med att ro ut sedan Martin fick en jättegädda i början av sommaren å som skrämde livet ur dem båda.
(Viggo å Martin alltså. :P)

I dag lyckades vi dock äntligen få med ungen ut igen.
Han både testade på å ro själv å åkte med på en trip långt ut. :)


Ja.
Det var de tre dagarna det.
Inte precis som det var tänkt men bra ändå. :)
Nu håller vi tummarna för att vi slipper undan sjukor på ett tag så vi kan vänja oss vid den riktiga vardagen. :)
(vem försöker jag lura?! :P)

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 24 augusti 2014 17:18

Motstod lusten att lägga mej platt på soffan(4 timmar sömn. det är för lite!) å drog med mej barnen till lekplatsen.

De försvann in i skogen medan jag passar på å njuta av lite mera uteluft! ;)

I morron drar en ny vecka i gång.
En vardagsvecka fylld med skola å jobb, men med tid för både träning, matlagning å familjetid. :D

Helt okej alltså.
Verkligen helt okej. :)

Av Lisa - 24 augusti 2014 12:05

Å tack för i år. <3

Mitt paradis på jorden.

Efter detta härliga dygn är jag redo för hösten på riktigt! :)

Av Lisa - 24 augusti 2014 10:16

Sexton grader sjön även i dag.
Men jag njuter det lika mycket för det. :D

Av Lisa - 24 augusti 2014 08:06

Nattsömnen för min del är precis som alltid en sorglig historia, men barnen sov ända till sju. :D

Klart.se lovar sol hela dagen å vår tanke är å stanna till eftermiddagen.
Viggo nappade på idéen att lära sej ro å jag tar mer än gärna en tur till in i skogen. :)

Först ut är dock frukosten. :)
Vi hörs igen!

Av Lisa - 23 augusti 2014 21:57

Finns en risk att det blir svårt å sova.. :)
Kanske ska man ta ett nattdopp innan man kryper ner!? :P

Av Lisa - 23 augusti 2014 20:23

Jag är verkligen grymt glad över att vi la ner depåer över den inställda kräftskivan å åkte hit i stället.

Hade vi varit hemma hade vi blivit galna.
Kan säga som så att barnen har fått sin energi tillbaka.
Tänk er en fyraåring som bara varit hemma å vilat sen i tisdags å en sexåring som legat en hel dag.
Tillsammans.
Det
Händer grejer hela tiden om man säger så.
Viggo'n har förvisso fortfarande ont i halsen, men sjuk skulle jag inte kalla honom.

Det har blivit en hel del tjat å gnat.
Men som sagt.
Jag älskar å va här.
Å resten av familjen också.
Faktiskt. :D
Viggo undrade om vi inte kunde flytta hit till å med. :)

Nu ska jag snart bädda ner kidsen(å rida ut det stimmet som det blir när de delar våningssäng!) å sen kasa djupt ner i en fåtölj å dricka en irish coffe! :)

Hoppas ni har en bra lördag ni också! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards