Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 23 augusti 2014 19:52

11 grader i luften.
16 grader vattnet.

Men man kan inte va här utan å bada! :)

Av Lisa - 23 augusti 2014 17:18

Här är precis lika underbart som vanligt! :)

Av Lisa - 23 augusti 2014 13:32

Paradiset.
Tänk att vi kom hit en gång till i år! :D

Av Lisa - 23 augusti 2014 11:28

Ett dygn i paradiset väntar! :)

Det ska bli så härligt! :)

Av Lisa - 23 augusti 2014 08:39

Ingen träning denna morron heller.
Fattar inte vad min kämparglöd tagit vägen?!
Kanske orkar jag springa en snabb tur efter frukost.
Jag mår ju så bra av motion å så himla dåligt av å låta bli...

Hej å gomorron på er denna lediga lördag! :)
Här är vi redan uppe.
Viggo spelar nått, Leo leker med plymo å vi andra dricker morronkaffe. :)

Viggo'n är feberfri denna morron så om det inte ska regna i Virserum hela dagen åker vi nog dit! :)
Plockar lite svampar, andas lite skogsluft å bara myser å vilar upp oss. :)
Inget är bestämt ännu dock. :)


Nu ska jag göra frukost.
Ha en bra dag! :)

Av Lisa - 22 augusti 2014 23:11

Efterrätten med då förståss.
Lingonpanacotta.
Den godaste varianten. :)

Har bäddat ner mej i min säng som vittnar om att en sjukling har huserat här hela dagen. Rån-smulor å platta kuddar överallt. :)
Jag tänker trotsa tröttheten å ge mej på ett avsnitt av Glee(där det är jul. Nu igen?!), det är ju ändå fredag. :)

Det lutar åt att vi faktiskt tar oss en sväng till paradiset i morron.
Om nu inte Viggo är sämre vill säga.

I vilket fall blir det ingen stress.
Vi känner efter, kollar väderapparna å avgör sen vad vi känner för. :)

Nu säger jag gonatt till er å ägnar mej åt juliga körsånger! :)

Trevlig helg! ;)

Av Lisa - 22 augusti 2014 19:32

Kålrabbigratäng, marinerad fläskfilé å rödvinssås! :)

Av Lisa - 22 augusti 2014 18:02

Räkcocktail Maxim.
Enkelt, lyxigt å gott! :)

(Recept finns här på bloggen, sök på räkcocktal Maxim bara! :))


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards