Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Lisa - 2 september 2014 21:34

Min panent-lösning på i-landsproblemet "glömma-ta-med-ren-behå-till-gymmet."
:P

Fastklämning med tung träningsbag löste åtminstone halva problemen.
:D
(Här borde det varit emojis som skrattar så de gråter, men det går inte å använda på blogg-appen!)

Dagens uppenbarelse var att det verkligen mörknar tidigt nu igen.
Det var skumt ute när jag lämnade Motiva.
Nytt tabata-pass i dag. Grymt hårt för benen men om man får klaga(å det får man ändå. :P) så var det ynkligt lite magträning. :/

Nu ska jag hänga lite tvätt, sen är det nerbäddning som gäller.
I morron fortsätter vi med arbete å så är det ny pingissäsong som drar i gång på kvällen. :)

Hoppas ni mår bra. :)
Det gör jag. :P

(Om bara katten kunde komma hem också. :()

Kram å gonatt!

Av Lisa - 2 september 2014 17:31

Två små pojkar som är våra.

Å som envisas med att ligga tätt in till varandra å se på en varsin film utan att störas de minsta av varandra. <3

Av Lisa - 2 september 2014 16:55

Vilken sötnos va? <3

Ett fantasidjur med outtalbart namn som Leo gjort på förskolan i dag! :)

Av Lisa - 2 september 2014 16:32

Jajamensan.
Efter tio år med mer eller mindre samma arbete har jag i dag provat något helt nytt.
Å jag gillade det! :D

Vilken lättnad.
Å lycka.

Jobb · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards