Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Lisa - 8 september 2014 22:07

Nu har jag smörjt in min söndersnutna näsa med idomin å bäddat ner mej framför ett avsnitt till av Per. :)

I morron är det dags å verkligen viss vad jag går för å känna på den riktiga verkligheten.
Det ska mest bli kul faktiskt, för det går liksom inte att ha skyhöga krav på sej själv när man är rookie. :P

Sov så gott hörrni!
Kram å natti natt! :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 8 september 2014 17:56

En hel massa gratis-avsnitt av Vad blir det för mat på tv-play i Apple-tv:n. :)

Vad kan passa bättre än kväll som denna när man inte orkar föra nått produktivt alls om inte en dos av Per å mat-inspo! :)

Av Lisa - 8 september 2014 17:07

Om jag kurerat mej å tagit det mycket lugnt i dag..?

Njaeee.

Tycker mest jag suttit i bilen å varit på väg nånstans.

Men nu.
Nu ger jag mej å kollar lite på Ernst på play! :)

Men sen måste det vända va?

Av Lisa - 8 september 2014 15:43

När vi var på Ica ringde en väldigt ung pojke å pratade in på mitt mobilsvar.
(Ingen teckning där inne.)
Meddelandet löd kort å å gott: "vi har har hittat din katt".

Men inget nummer finns, inte på meddelandet, inte att kunna ringa upp dirket från mobilsvaret, å inga mer samtal..

Ska vi avfärda det som en busringning å inte grubbla vidare eller hoppas på att de ska ringa igen?

Av Lisa - 8 september 2014 12:30

Linsgryta med aioli.
Gott i gott! :)

Synd att jag inte känner någon smak bara. :(

Av Lisa - 8 september 2014 10:56

Av Lisa - 8 september 2014 08:37

Lägesstatus: inte ett dugg friskare(snarare tvärtom) å ingen Dexter i sikte. :(

I sällskap av en kelig liten Leo ligger jag nerbäddad under en pläd å hoppas.
Som vanligt på att min älskade katt ska komma hem å på att förkylningen har lugnat sej till i morron.
Jag känner ingen som helst smak å öronen är precis som alltid drabbade så jag är halvdöv också.

Gah. Så. Tradigt.
:(

Dagen i dag används således åt vila å kurerande.

Vi hörs om en stund. <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards