Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Lisa - 10 september 2014 22:15

Kaos, kattletande, tidsbrist å dåligt samvete.
Så kan mitt liv sammanfattas för tillfället.

Hittade en katt på rundan i kväll, men efter ett evigt dividerande kom jag fram till att det inte var Dexter. :(
Hur gärna jag än vill å hur galet likt det än var.

Nu ska jag försöka varva ner å lugna nerverna å lägga mej.
Lång arbetsdag väntar i morron igen.

Kram å gonatt! <3

Av Lisa - 10 september 2014 18:41

Tur ungen inte har så höga krav.
Frödingetårta å Findus kanelbullar.
Det passar utmärkt efter risgrynsgröt tydligen. :P

Av Lisa - 10 september 2014 18:02

Söt å glad storebrorsa redo att ta ton i morse! <3

Nu är han inte fullt så lycklig precis.
Långa dagar med skola å fritids tär på den stackarn...

Önskar att Leo fick värdens roligaste födelsedag.
Men nä, här sitter jag, sprängfylld med dåligt samvete för att hela dagen spenderats på förskolan å för att inget blev särskilt mysigt i dag. :(
Usch å fy. Vad tråkigt allt blir ibland.

Han får åtminstone äran att önska sej mat.
Å valet föll på risgrynsgröt. :P

Gör om gör rätt va?
Hoppas en helgledig mamma väger upp det hela...

Av Lisa - 10 september 2014 06:14

I dag sjunger vi å hurrar för vår fina Leo som fyller dyra år i dag! <3

Å vad gömmer sej i paketen om inte dinosaurier! :)0


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards