Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Lisa - 20 september 2014 19:57

Lördagsmiddag.
Rubbad å grillad ryggbiff, café de Paris-smör, grillsås å en magiskt god jordärtskockssallad! :D

Förhållandevis snabblagat men ändå ack så gott! :)

Vi har haft en fin dag denna lördag.
Barnkalas för Leo's söta små vänner å så jackpotten i form av havsbad! :)

(jag har bestämt mej, i år blir det året jag börjar vinterbada! jag kan inte klara mej ända till sommaren! :D)

Sen att jag fick besöka mataffären utan underkläder det var det värt å det behöver vi inte säga till nån. :P
Det var verkligen i sista sekunden å bada, för vad jag förstår ska det bli kallt å höst på riktigt nu.
Enligt övriga badare(vi var faktiskt fler! :P) höll vattnet 16 grader om någon skulle ha funderat på det! :D

Nu blir det först filmmys med barnen å när dom sover är tanken att vi ska fortsätta på samma linje å se den senaste spindelmannen-filmen jag å Martin. :)

I morron blir förmiddagen av den lugna varianten å på eftermiddagen ska vi åka till Sölvesborg å hälsa på Jajja å Co.

Ha en trevlig kväll nu.
Vi hörs igen. <3

Av Lisa - 20 september 2014 15:44

Jojjomensan.

Den 20 september.
Det är mitt rekord i allafall! :)

Av Lisa - 20 september 2014 15:19

Efter ett hellyckat kalas
(där förvisso huvudpersonen kom lite efter sina gäster. :P)
pausar jag å Leo en stund i tystnad i Kollevik! :)

Av Lisa - 20 september 2014 10:24

Nu är det bara resten med som ska hinnas färdigt! :)

Av Lisa - 20 september 2014 09:04

Viggo är hostig å valde själv bort fotbollen å Leo ska inte heller gympa denna lördag(blir för tajt med kalas å teatrar. :P) å just dom båda pojkarna lekar järnet med lego på Viggo's rum så jag passar på å dricka en lugn kopp kaffe innan frukost.

Den äldre pojken är på Ica å kompletterar till godispåsarna(okej. jag ger upp, Martin är bra på mycket, men det här med å handla kommer nog alltid få förbli mitt ansvarsområde! :P)

Juicen är pressad å klar å frukostbrödet är bakat å hur intensiva veckorna än må vara just nu är känslan av en orörd helg helt magisk! :)

Av Lisa - 20 september 2014 08:17

I dag skärper vi till oss med bloggandet va? :)

Å så ska vi ha kalas för den här lilla rackaren.
Temat är superhjältar å Leo ska va Batman.
Han ska bjuda på plättar å kladdkakor i stora lass å morron har fixat "sätta huvudet på superman". :D


I kväll sen ska vi grilla nått gott(typ rubbad ryggbiff. Mums!) å ha en underbar jordärtskockssallad! :)
Kanske får vi sällskap till middagen också. :)

Nu blir det frukost, å en massa kaffe i någorlunda sakta mak! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards