Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Lisa - 21 september 2014 21:38

Det är så en söndag ska tas.
Vi har hunnit med en hel massa trevligheter, allt från å träna till å leka till å äta till å bada tunna! ;)

Nu tar vi nya tag inför kommande vecka! :)
Kram på er!

Av Lisa - 21 september 2014 19:11

Vi testar M å P's nya tunna! :)

Av Lisa - 21 september 2014 16:22

I underbara tredenborg å andas havsluft.

(Lätt att vattnet är badbart också, men jag får inte för Martin. :P)

Av Lisa - 21 september 2014 11:08

I dag var det gruppträning på Ekebergslundsvägen som gällde! :)

Länge sen jag tränade hemma nu.
Tråkigt nog.
Jag saknar å behöver det.
Så jag sätter upp ett mål för kommande vecka.
Minst 15 minuters träning om dagen.
Alla dagar! :)

Av Lisa - 21 september 2014 10:20

Jojjomensan.
Helgen går mot sitt slut igen å vi planerar att utnyttja söndagen till fullo. :)

Dagen började som alltid med att Viggo vaknade tidigt.
Klockan var väl strax efter sex just denna morron, men vi stannade i sängen ändå, till halv nio närmare bestämt. :)

Nu är frukosten avdukad å när kaffe med är slut ska jag damma av mina kettlar å mitt gummiband å ge mej på en halvtimmes hemma-träning.
:)

Eftermiddagen ska spenderas i Falkvik å när vi ändå ska köra på det hållet har jag planerat in ett litet stopp på naturgott också. :)
Lite nyttiga alger, torkade blåbär å vaniljpulver står på inköpslistan. :)
Just en liten tur till Naturgott i Bromölla( sväng in vänster, mitt emot möbelaffären liksom!) kan jag rekommendera som söndagsutflykt om ni inte har några planer för denna dagen. :)


Vi hörs igen mina vänner!
Hej på en stund! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards