Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa - 23 september 2014 22:39

Jag fryser ännu.
Pläden på i natt! :P

Sov så gott nu! :)
Kram!

Av Lisa - 23 september 2014 18:51

Ni vet hur jag känner om tisdagar?

Dom är bottenlösa å deppiga.
Varför vet jag inte, men jag känner alltid så himla down när just veckans andra dag infinner sej... :(

Ska snart bege mej in till Motiva å gå på tabatan å träna bort min ångest.
Ska bli härlig å kämpa å ta ut sej, men framför allt ser jag fram emot att bli varm, för jag har frusit precis hela dagen.


Vi hörs senare i kväll hörrni. :)
Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 23 september 2014 17:19

Men ingen familj i sikte.
Blir ensamt runt bordet i dag. :P

Av Lisa - 23 september 2014 06:44

Nya tider nu.
Rutskrap å varma ytterkläder.

För en gång skull är jag någorlunda förberedd.
Både mössor å årets första fingervantar är inhandlade.
Viggo står dock nästintill skolös då hans fortfarande inte har torkat sen han badade med dem i tredenborg i söndags..
(Gah så onödigt!)

Hoppas ni får en bra dag i kylan. :)
Kram å hej! :)

Av Lisa - 22 september 2014 21:42

Ligger nerbäddas i soffan å fryser under en filt.
Kollar criminal minds å är rätt nöjd med veckans första dag. :)

Testar en ny mental "checklista" denna veckan som kort å gott innebär att jag gav mej själv tre löften i går kväll som jag ska jobba med under veckan.
Dag 1 har funkat bra, å jag ska återkomma med utvärdering på söndag. :)

I morse ställde jag klockan hela två timmar innan jag skulle va på jobbet.
Overkill kanske, men ett smart drag, då vi kunde ta det lugnt.
Testar samma koncept i morron å hoppas på lika stor framgång. :D


Nu önskar jag gonatt!
Kram på er! <3

Av Lisa - 22 september 2014 19:52

Coleslaw å kryddkorv.

Snabbmat till oss vuxna.

(Matlista! Matlista! Matlista!
Hur sabla svårt kan det va?!)

Av Lisa - 22 september 2014 18:46

Tog mej en PW medan Viggo tränar precis som jag gjorde i onsdags.

Då hade jag linne .
I dag har jag långärmat plus jacka.

Hösten är här på riktigt nu alltså.
Men havet är lika underbart å vara nära för det! :D

(Men i dag är jag inte fullt så sugen på å bada, även om det ska erkännas att jag slängde långa blickar efter bastubåten..! :P)

Av Lisa - 22 september 2014 16:31

Lite annat å stå i denna måndag.

Jobbat förståss å nu lagas det snabb-middag till barnen innan Viggo ska träna pingis.
Ingen rast, ingen ro. :)

Vi får höras sen helt enkelt. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards