Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa - 20 september 2014 10:24

Nu är det bara resten med som ska hinnas färdigt! :)

Av Lisa - 20 september 2014 09:04

Viggo är hostig å valde själv bort fotbollen å Leo ska inte heller gympa denna lördag(blir för tajt med kalas å teatrar. :P) å just dom båda pojkarna lekar järnet med lego på Viggo's rum så jag passar på å dricka en lugn kopp kaffe innan frukost.

Den äldre pojken är på Ica å kompletterar till godispåsarna(okej. jag ger upp, Martin är bra på mycket, men det här med å handla kommer nog alltid få förbli mitt ansvarsområde! :P)

Juicen är pressad å klar å frukostbrödet är bakat å hur intensiva veckorna än må vara just nu är känslan av en orörd helg helt magisk! :)

Av Lisa - 20 september 2014 08:17

I dag skärper vi till oss med bloggandet va? :)

Å så ska vi ha kalas för den här lilla rackaren.
Temat är superhjältar å Leo ska va Batman.
Han ska bjuda på plättar å kladdkakor i stora lass å morron har fixat "sätta huvudet på superman". :D


I kväll sen ska vi grilla nått gott(typ rubbad ryggbiff. Mums!) å ha en underbar jordärtskockssallad! :)
Kanske får vi sällskap till middagen också. :)

Nu blir det frukost, å en massa kaffe i någorlunda sakta mak! :)

Av Lisa - 19 september 2014 19:00

Chokladmousse i tre lager.
Martin har gjort dessert! :)

Av Lisa - 19 september 2014 17:23

En anigens sliten Lisa tackar nu för jobbveckan å tar en välförtjänt ledighet.

Hemmagjord pizza i kväll å i morron väntar Leo's första barnkalas. :)
Å förhoppningsvis en massa familjetid(utan bråk) å påfyllning av energidepåerna! :)

Trevlig helg på er! <3

Av Lisa - 19 september 2014 14:02

Lite ändrade planer denna fredag å inte fullt så långt morronmys som tanken var.

Ett par timmars jobb till, sen ska jag blogga på riktigt(Stina!)! :)

Snart tar vi helg på riktigt dock.

Vi hörs senare! :)

Av Lisa - 18 september 2014 20:36

Som sagt.
Förlåt för min tråkighet.

Jag har mina svackor.
Jag kommer igen.

Tills dess.
Ha tålamod med mej. <3
Som ni brukar.

Lite såhär vi känner oss lite till mans just nu. <3

Av Lisa - 18 september 2014 14:22

Alltså hörrni.
Jag ver om ursäkt för mitt extremt tråkiga bloggande för tillfället.
Min ork är verkligen inte vad den varit.
Har inte riktigt repat mej efter min "utmattning" å toleranstaket för stress, trötthet å press är ännu mycket lågt.

Sommarvärmen håller i sej.
22 grader enligt bilen.

Jag somnade med glasögon å tv:n på i går kväll å märkte inte ens när Daniel, som var här å såg på fotboll, körde hem. :(
Ytterst olikt mej att kunna somna så på stört(mitt problem brukar annars va det motsatta. Extremt trött, men svårt å somna..).
Viggo har varit vaken å suckat över att han inte kunnat sova halva natten.
Å sen var han uppe å påklädd en timme innan klockan skulle ringa så nån vidare sömn är det inte å skryta om trots att jag då som sagt däckade.
En arbetsdag kvar, innan efterlängtad, dock fullbokad helg.

Anyway.
Så himla kul är jag inte just nu, å har väl egentligen inte varit på evigheter.
Men snart är jag kanske där igen, tillbaka som jag känner mej själv?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards