Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lisa - 2 oktober 2014 07:31

Utbildning å kortdag.

Nu kör vi! :)

Av Lisa - 1 oktober 2014 20:07

Fick rycket å bakade lite efter maten. :P
Veckans frukostar är därmed räddade. :)

Jahapp?
Inte så mycket å förtälja egentligen.
Same old, same old.
Jobb å vanlig vardag aktad av syskonbråk, mysstunder å härliga samtal. :)

Men nu är det nerförsbacke mot helgen å i morron slutar jag dessutom tidigt, så då kanske vi kan förvänta oss något ner kreativitet här än vad det blir i dag. :)

Tack för att ni finns! :)

Av Lisa - 1 oktober 2014 17:37

Hälsohyllan(?!).
Mitt i all vardagsstress har jag helt plötsligt massor av motivation till å göra allt för å må så fysiskt bra som möjligt... :)

Håller på å donar med kvällens middag(grillade burgare med extra allt! :P) å njuter av det faktum att inte behöva i väg nånstans i kväll.
Visst det är jag själv som väljer att träna å jag både älskar å behöver det, men just våra onsdagar är guld värda.
En lite andningspaus mitt i veckan, med lite mindre av den där envisa stressen å mer ro i själen. :D

Hoppas ni mår bra.
Så hörs vi senare sen!

Kram!

Av Lisa - 1 oktober 2014 06:58

Det slog mej för ca 5 minuter sen att det är just onsdag det är i dag.
Den 1/10 närmre bestämt, när Leo ska ta gruppfoto å Viggo ska gå till kreativum.

Gympapåsen var redan packad å klar när jag kom på det, men hellre det. :)

I vilket fall.
Min klocka är försvunnen som vanligt å Viggo retas konstant med Leo här.
En helt vanlig morron alltså! :P

Nu kör vi på!
Hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards