Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lisa - 22 oktober 2014 18:10

Fjärde pusslet på rad! :)

Helt själv gör han dem med aldrig sinande tålamod.
50-bitars utan att ens titta på bilden.
Jag är helt galet impad!! :)

Av Lisa - 22 oktober 2014 16:51

Tjopp tjopp så var det onsdagkväll.

Vår mysdag.
Ska bli skööööönt det! :)

Av Lisa - 21 oktober 2014 21:49

Det infinner sej ett visst dåligt samvete för utebliven träning.
Det gör det.
Men så fick det bli.
Ibland måste man vila också.

Har bäddat ner mej framför Per
(det finns ungefär en miljon avsnitt har det visat sej. hurra!) å kommer troligtvis slockna innan det är slut. :P
Jag har aldrig i hela mitt liv somnat framför tv:n förr.
Vet inte om det är bra eller dåligt att jag gör det nästan jämt nu förtiden?

Är ganska nöjd med min tisdag ändå.
Har vilat en aning å fort lite ordning på småsaker som legat å gnott.

I morron kör vi på onsdag.
Dagen med veckans bästa kväll! :)

Vi säger så så länge!
Kram å natti natti! :)

Av Lisa - 21 oktober 2014 19:11

Det blev en tisdagkväll på hemmaplan.
En kopp te å lite ost å nötter.

Det var det jag behövde i dag.

Av Lisa - 21 oktober 2014 16:20

Är nöjd med luggen nu.
Även om den blir en aningens frissig vid dim-väder...! :P

Funderar starkt på å avboka, vad som egentligen är mitt favvo-pass, i kväll.
Stina ska inte dit å mitt redan dåliga humör riskerar att bli sämre av att inte klara de nya, hyperavancerade(armhävning med klapp i kombo med upphopp med klapp på höga knän...!?!), övningarna.
Å andra sidan kanske humöret blir bättre om tankarna får skingras medan kroppen sliter ut sej rejält...

Har ingen lust.
Men får dåligt samvete om jag låter bli.

Det var dagens i-landproblem det.
Får se vart det slutar...

Av Lisa - 21 oktober 2014 13:28

Sen i augusti har vi barnen gått på minst ett kalas varje helg.
Viggo tycker det är superkul medan Leo har gått hem tidigare från sina två senaste besök.

Jag tycker det är lite jobbigt å veta vad man ska ge för presenter å hur mycket pengar man ska spendera på dessa?
Å om vi ska puscha Leo att delta genom att nån av oss stannar kvar med honom?
Han vill ju att alla kommer när det är hans tur å firas...

Har köpt presentkort på biografen i stan om jag haft möjlighet.
Tycker det är ganska lagom liksom...?

Hur gör ni??

Av Lisa - 21 oktober 2014 06:36

Tänk om man kunde vakna å va så pigg?! :P

Frågan är bara hur jag ska få dom å förstå att det börjar bli dags att klä på sej nu...?

Av Lisa - 20 oktober 2014 20:42

Motstod latmasken å trampade uppåt
byn å gick på yoga! :)
Riktigt härligt, som omväxling till det jag vanligtvis tränar. :)

Nu inväntar vi veckans avsnitt av underbara Homeland innan vi säger hejdå till måndagen! :)

Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards