Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Lisa - 1 januari 2015 18:15

Hela familjen film-myser en stund innan det är läggdags! :)

Stina å Daniel har varit här å hjälpt oss äta upp resterna från gårdagen å skrattat under ett par timmar. :)
En toppen avslutning på den här mitt-i-veckan-helgen! :)

I morron är det dags å jobba lite igen men innan dess längtar jag efter en god natts sömn å hinner mysa lite till med familjen! :)

Av Lisa - 1 januari 2015 16:01

En hejdundrande middag blev det denna nyårsdag. :)

Underbar Biff Rydberg! :)

Av Lisa - 1 januari 2015 14:02

Den minimala sömnen tar ut sin rätt. :)

Nu vilar vi lite. :)

Av Lisa - 1 januari 2015 09:39

Alltså allvarligt talat.
I år fyller jag 30.
Den där siffran som alltid känts så avlägsen.
Jag har ålderskrisat sen innan 25-årsdagen, så det här kommer nog inte gå obemärkt förbi.

Nog om det sorgliga nu dock.
Vi hade en härlig nyårsafton.
Det bästa av sällskap å en himla massa god mat! :)

Å bäst av allt är att det blev en himla massa över, så pass mycket att vi skippar den där bakis-pizzan till middag å äter biff Rydberg i stället. :D

Ni som hängt här ett tag kanske minns att jag älskar hela fenomenet "nytt år- ny chans" men det hela kom så snabbt att jag inte hunnit med å formulera några löften ens.
Men jag ska fundera under dagen, för det finns en hel del jag behöver "lova" å genomför under 2015. :)

Nu måste vi ta tag i det här med frukost här.
Hoppas ni hade en bra kväll i går å att ni är pigga å glada! :)

Kram å hej så länge!

Av Lisa - 1 januari 2015 00:48

Vem sysslar med chips liksom? :P
Nom nom! :)

Av Lisa - 1 januari 2015 00:15

Gott nytt år! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards