Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Lisa - 5 januari 2015 23:18

Herregud som jag längtar efter det här:

Mitt paradis på jorden.
Låt det går fort till vår å sommar så vi kan åka dit å bara andas!

Av Lisa - 5 januari 2015 21:13

Jag.
Tydligen.

Under hashtagen #skryt.
För seriöst hörrni.
Jag må ha varit ljusår smalare i mina dar.
Men så här tränad, det har jag aldrig varit. :D

Av Lisa - 5 januari 2015 20:22

Med argumentet "det är ju afton i kväll" hade mannen köpt mitt absoluta favoritvin.
:D

Jag säger inte emot! :)

Av Lisa - 5 januari 2015 18:53

Tar mej en liten PW i mörkret! :)

Av Lisa - 5 januari 2015 17:16

Barnen fick bestämma middagen...

Inga överraskningar där inte.
Biff, brunsås å potatis. :)

Av Lisa - 5 januari 2015 15:24

Hämtade min sista julklapp på hemväg från jobbet.

Åse's senaste hälsobok.

Har använt de andra två böckerna massor å hoppas på en massa ny inspiration även från denna! :)

Av Lisa - 5 januari 2015 07:04

I dag kommer ångesten va närvarande.
Kunde inte somna i går å var vaken innan klockan ringde så jag är helt slut.

Kan inte släppa tanken på hurvida det är någon i det närmaste grannskapet som kan va så medvetet ond att de förgiftar å dödar djur med flit.
Ett levande djur. En familjemedlem.
Eller två om Rex dog av samma orsak.
Eller tre om Dexter gick samma öde till mötes.

Hur kan man tycka att det va värt det?


Annars då..?
Jag har arbetsdag men skulle ljuga om jag påstod att jag var taggad. :(
Jag hade tusen gånger hellre stannat hemma med min familj.
Barnen leker redan här, å med leker menar jag att de röjer rundor med Bobby cars som dom lyckades rota fram i samband med vår källarstädning. :P

Vi hörs lite senare vi.
Dags å sätta fart här nu! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards