Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Lisa - 7 januari 2015 20:52

Å där dunsade jag ner i soffan.
Första gången jag sitter ner i dag.
(Konstrast mot gårdagen då jag knappt gjorde annat än satt!)

Kollar på Sveriges mästerkock.
Eller ja, kollar å kollar.
Lyssnar är nog mer korrekt.
Tycker audition-momentet är så urbota pinsamt så jag måste stirra konstant på telefonen.
:D
Längtar till de kommer vidare till nästa moment.

Den här dagen har gått i ett, fullt ös från start till slut.
Först jobb å direkt där ifrån till Ica för veckohandling.
Sen hem å lagade å åt middag å vidare till bowlinghallen. :)

Där hade vi en toppen-timme som gick så fort att Viggo besviket frågade om det "redan var slut?" :)
Alla grabbarna var eld å lågor å det räcker för mej även fast jag ska erkänna att just själva bowlingen inte tilltalar mej sådär överdrivet i mer än under de första 10 minuterna. :)

En lyckad aktivitet för vårt lilla familj var det sannerligen. :)
Superkul när något klaffar å det var precis den typen av framgång vi behövde för att avsluta denna långa ledighet med flaggan i topp! :)
En kväll som gett energi inför vardagen som börjar igen i morron.

Mjukstart med två dagar innan helgen, men samtidigt vardag med full kraft redan från start med så sen hämtning som kl. 17 i morron.
Kommer bli tufft, men det får ju gå.

Nu tackar jag för i dag.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 7 januari 2015 19:04

Familytime! :)

Av Lisa - 7 januari 2015 17:20

Dagens middag.

Det fick blev ett välkommet besök av Cesar! :)

Av Lisa - 7 januari 2015 13:46

Som sagt.

Vi har ett barn som älskar snö. <3

Av Lisa - 7 januari 2015 08:39

Eller vad är det för dag egentligen? :)

I dag kör vi på jobb igen.
Å snö.
Måtte det få ligga ett par dagar så min snö-älskande unge får njuta lite. :)

Ha en bra dag hörrni.
Så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards