Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Lisa - 11 januari 2015 21:35

Då vad denna kalas-helg till ända.
Jag avslutar den med lite mat-tv i sängen innan ögonlocken faller i hop. :)

Nästa vecka är det riktig vardag.
Full dagar.
Skola.
Pingis.
Å till helgen ska det firas igen.
Att Elin tar examen med flest högskolepoäng i familjen å Stina fyller år! :)
Men fram tills dess får ni hänga mej på det mesta! :)

Hej på er nu.
Å gonatt!

Av Lisa - 11 januari 2015 18:39

Lite detox-te är aldrig fel! :)

Denna kropp behöver renas! :P

Av Lisa - 11 januari 2015 17:58

Maten för
Veckan är planerad! :)

Av Lisa - 11 januari 2015 13:30

Mot nästa kalas.

Har haft en effektiv förmiddag.
Fick ett ryck å städade hela huset.
Skönt å ha rent inför nästa vecka! :)

Magen fick sej en omgång sworkit å jag känner mej nöjd. :)

När vi kommer hem ska förbereda å planera nästa vecka. Det gäller att förvalta sina nyårslöften liksom. :)

Vi hörs senare!
Kram på er! :)

Av Lisa - 11 januari 2015 09:28

Familjen Arvidsson är uppe. :)

Funderade ett ta på å gå på yoga nu vid tio. Men tänkte om å unnar mej istället en morron utan att behöva hasta i väg. :)

Har lc-scones i ugnen å vaknade med en taggad känsla inför kommande veckas kolhydratsminskning å detox.
Jag har inte överdrivet konsumtionen i närheten av hur jag åt "innan" men det har blivit för mycket bråte på sistone.
Så planen för veckan ser ut som sådan: bättre mat å någon liten träning varje dag! :)

Hemmatränings-fokuset ska ligga på kondition å core är planen.
Alltid lika skönt å ha ett mål! :)



Dagen i dag ska spenderas hemma på förmiddagen å i eftermiddag är det dags för helgens andra kalas.
För Hanna på hasslö denna gången.

Nu ska frukosten intas! :)
Kram å hej på en stund!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards