Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Lisa - 26 januari 2015 20:48

Har jag sagt att jag har världen bästa man?

Inte nog med att han gett mej världens bästa liv med två underbara ungar utan det är dom där små grejerna med.

Han är kallpratets mästare.

Han följer alltid med till havet eller skogen när jag MÅSTE dit.

Han har tålamod med blogginlägg som ska postas å bilder som måste tas.

Å han låter mej ockupera tv:n med barnsliga stylingprogram å hänger tvätten medan jag ligger gör å snyftar. :P

Jag är usel på å visa det allt som oftast.

Men Martin, du är allt jag kunnat drömma om.

(Å jag veeeeet att du hatar sånt här "töntiga inlägg" men du får ta det! :P)

Av Lisa - 26 januari 2015 19:53

Här var det semletest! :)

Viggo testade.
Men gillade inte grädden.
Eller mandelsmaken! :P

(Receptet till bullarna hittade jag på ica's app å det får tummen upp!)

Såååå.
Semlorna är klara å ska avnjutas i hop med en kopp te till Trinny & Susannah gör om Sverige! :)
Lagom måndagsnöje så här efter bakmaraton å allt. :)

Måndagar ja.
Dom går alltid så galet fort.
Trots att dom innebär veckans längsta arbetsdag. :)
Jag känner mej som en rookie varje vecka, men jag trivs bra å har jättekul! :)

I morron är det tisdag å då ska jag äntligen göra come back på gymmet! :)

Vi hörs då.
Kram å hej!

Av Lisa - 26 januari 2015 16:36

Vi ska bara steka korv till middag i dag(har ju en ny ketshup att äta av! :P).
Så jag passar på att stöka lite i köket med annat.

I kväll vankas det semlor på Ekebergslundsvägen. :)

Man kan köpa goda semlor i affären säger ni..?
So i've been told.
Men att överdriva lite(å att göra så Martin med kan äta) det är mer min melodi det. :)

Av Lisa - 26 januari 2015 06:54

I dag fick vi väcka barnen här.

Leo är på ett strålande solskens-humör å står praktiskt taget redan klar i hallen medan allt är en kamp.
Inget duger.
Ingen frukost.
Ingen frukt.
Inte väskan.
Nothing!

Bara å bita i hop å streta på. :)

Å i dag får vi förhoppningsvis en tid till Leo på vårdcentralen!

Hej måndag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards