Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Lisa - 27 januari 2015 21:52

Det är ytterst sällan som jag är helt ensam.
Det blir mest i bilen till å från jobbet å i bilen till å från träningen.
När jag är mellan fritids å jobb har jag mest bråttom så då hinner jag inte tänka så mycket(sen tar väl sträckan typ 5 minuter å köra. :P).
Men när jag kör till å från stan, vet ni vad jag gör då?
Lyssnar på radion å lipar.
Jojjomensan.
Jag gråter.
Till gripande intervjuer på P4 extra, livsöden som skildras i barnaministeriet dokumentär å, som i dag, till låtar som berör på något vis(Albin-Frank oh my god, störtlip!)

Nu vet ni det.
Vad gör ni när ni är själva? :)


Träningen gick faktiskt över förväntan.
Jag vågade väl inte precis maxa, men det gick å få ut något av det ändå. :)
Huvudvärken hänger sej dock envist kvar så jag ska krypa ner nu å kolla om de visar nått passande att somna till på TV4 play. :)

I morron är det onsdag.
Då ska vi jobba å sen ska Viggo spela badminton igen. :)

Natti natti så hörs vi i morron. :)

En liten pärlhyacint fick också följa med hem från Ikea. :)
Jag längtar efter våren så jag blir tokig.
Den är välkommen när den vill nu faktiskt! :)

Av Lisa - 27 januari 2015 19:11

Var en halvtimme tidig till träningen å vägrar ställa mej på en CT innan passet så jag trycker i omklädningsrummet å inväntar tiden. :P

Har verkligen ingen lust å träna men hoppas det ska ge lite energi nu! :)

Av Lisa - 27 januari 2015 16:08

Har huvudvärken från hell å vill helst bädda ner mej för natten redan nu.

Tyvärr finns inte det alternativet så jag lagar middag å föröder glädjas åt att det är ljusare längre om dagarna nu istället. :)

Av Lisa - 27 januari 2015 09:44

Hej å hå nu kör vi på! :)

Helgens energi håller i sej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards